سرهنگ نیروی هوایی آمریکا موشک روسی R-73 را قاتل بمب افکن های آمریکایی نامید

© Sputnik / Valery Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر سرهنگ نیروی هوایی آمریکا موشک روسی R-73 را قاتل بمب افکن های آمریکایی نامید
سرهنگ نیروی هوایی آمریکا موشک روسی R-73 را قاتل بمب افکن های آمریکایی نامید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2021
اشتراک
مارک گانزینگر سرهنگ بازنشسته نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا و مدیر برنامه نظریات آینده و ارزیابی پتانسیل نظامی در پژوهشگاه هوافضای میچل اعلام کرد سیستم های متحده مدرن دفاع هوایی، علاوه بر سامانه های موشکی ضد هوایی، شامل جنگنده های مجهز به رادارهای آرایه فازی فعال، حسگرهای مادون قرمز و موشک های هوا به هوای دوربرد هستند.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ مارک گانزینگر گفت: برخی از این موشک ها مانند R-73 روسی و PL-XX چینی برای نابودی تسلیحات هوایی گران قیمت از جمله هواپیماهای شناسایی راداری و فرماندهی، تانکرهای هوایی و بمب افکن های غیر رادارگریز طراحی شده اند.
سامانه های موشکی یارس در حال حرکت در خیابان های مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.11.2021
بارگیری موشک قاره پیمای یارس بر روی سکوی پرتاب + ویدئو
سرهنگ نیروی هوایی آمریکا از جنگنده های روسی میگ 35، سوخو 57 و سوخو 35 (Su-35، Su-57 و MiG-35) و همچنین جنگنده های چینی J-20 و J-31 نام برد که بخشی از یک سیستم دفاع هوایی یکپارچه بوده و قادر به انهدام هواپیماهای آمریکایی هستند.
در ماه ژوئیه، گانزینگر در مقاله منتشره در نشریه دیفنس نیوز شکست ناتو در جنگ با روسیه را پیش بینی کرد. به نظر وی، پنتاگون استراتژی اشتباهی را برای توسعه نیروهای مسلح خود انتخاب کرده است. این کارشناس ابراز عقیده کرد که ایالات متحده قدرت کافی برای دفع حمله توسط یک دشمن برابر، دفاع از کشور و جلوگیری از حمله هسته‌ای را نخواهد داشت. به گفته وی، برای موفقیت در جنگ با روسیه و چین، به ارتشی قوی نیاز است که بتواند حمله به عمق خاک دشمن را هدایت کرده و ضربات گسترده و دقیق را وارد کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала