احتمالا دوباره مذاکرات وین در هفته آینده از سر گرفته می شود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مذاکرات وین درباره احیای برجام
مذاکرات وین درباره احیای برجام - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2021
اشتراک
به گزارش منابع خبری، مذاکرات وین درباره توافق هسته ای با ایران هفته آینده احتمالا هفته آینده از سرگرفته می شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ایسنا، نشست کمیسیون مشترک برجام برای جمع بندی مذاکرات هفته جاری عصر امروز (ساعت 14 به وقت وین) در هتل کوبورگ برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، پس از رایزنی‌ و جمع‌بندی بحث‌ها در پایتخت‌ها طرف‌ها به احتمال قوی هفته آینده برای از سرگیری گفت‌وگوها به وین بازمی‌گردند.
مذاکرات وین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2021
رسانه انگلیسی از عصبانیت هیأت ایرانی از قرائت بیانیه آمریکا در مذاکرات وین خبر داد

هفتمین دور مذاکرات احیای برجام روز دوشنبه در وین پایتخت اتریش آغاز شده است.
گفتنی است، امروز امروز در دو نوبت صبح و عصر دیدارهایی میان دکتر علی باقری رئیس هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی و رؤسای سه هیأت اروپایی انجام گرفت.
همچنین کارگروه‌های رفع تحریم و موضوعات هسته‌ای نیز عصر امروز و امشب با حضور هیأت‌های کارشناسی ایران و 1+4 تشکیل جلسه دادند. در این جلسات در خصوص متون و پیشنهادات مطرح‌شده از جانب ایران گفت‌وگو انجام گرفت.
علاوه بر این، امروز دیدار دوجانبه‌ای نیز میان علی باقری رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران و رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برگزار شد.
در این دیدار، رئیس هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید بر ادامه همکاری فنی جمهوری اسلامی ایران با آژانس، ایفای نقش مثبت و سازنده این نهاد را خواستار شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала