کشف ۶۲۸ کیلو مواد افیونی حشیش در هرمزگان

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پلیس تهران
پلیس تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2021
اشتراک
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۶۲۸ کیلو و ۷۷۰ گرم ماده افیونی حشیش طی یک عملیات منسجم پلیسی در یکی از محورهای خروجی شهرستان بندرلنگه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان عصر امروز بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از انتقال محموله سنگین مواد افیونی از راه‌های فرعی و روستایی شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.
وی افزود: مأموران پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم، حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری محور خور جناح-بستک به دو دستگاه خودروی سواری که با فاصله از هم در حال حرکت بودند، مشکوک و دستور توقف دادند که راننده خودروها با مشاهده مأموران و بدون توجه به دستور پلیس و علائم بازدارنده اقدام به فرار کردند.
بازداشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2021
استرداد کلاهبردار ۴۰۰ میلیون دلاری از روسیه به ایران + ویدئو
این مقام انتظامی استان تصریح کرد: مأموران پس از تعقیب و گریز طولانی و با هدف قراردادن لاستیک‌های خودرو، هر دو دستگاه خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۶۲۸ کیلو و ۷۷۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در این عملیات دو قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала