مسکو: امیدواریم که تماس بین پوتین و بایدن در روزهای آینده برقرار گردد

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو: امیدواریم که تماس بین پوتین و بایدن در روزهای آینده برقرار گردد
مسکو: امیدواریم که تماس بین پوتین و بایدن در روزهای آینده برقرار گردد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2021
اشتراک
سرگی ریابکوف اعلام نمود که مشکلات روسیه و آمریکا در حال افزایش است، بنابراین بهتر است که تماس بین روسای جمهور این دو کشور در روزهای آینده برقرار شود.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه در سخنانی گفت که مسکو امیدوار است که تماس پوتین و بایدن در روزهای آینده انجام شود ولی تاریخ آن هنوز توافق نشده است.

سرگی ریابکوف اظهار داشت: "من می خواهم امیدوار باشم که تماس بین دو رئیس جمهور در روزهای آینده برقرار شود ولی در مورد تاریخ این تماس هنوز به توافقی نشده است. تنظیم زمان و وقت در تقویم های کاری دو رهبر مشکلاتی وجود دارد. این دیدار لازم است زیرا مشکلات روسیه و آمریکا در حال افزایش است."
وزارت خارجه روسیه از آماده سازی برای دیدار پوتین و بایدن خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.11.2021
وزارت خارجه روسیه از آماده سازی برای دیدار پوتین و بایدن خبر داد
پیش از این در خبرها آمده بود که دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین اظهار داشت که هنوز امید به گفتگوی میان پوتین و بایدن تا پایان سال جاری وجود دارد. سخنگوی کاخ کرملین درباره زمان برگزاری گفت و گو بین ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت، هنوز تاریخ دقیقی وجود ندارد. وی ابراز امیدواری کرد که این گفت و ممکن است تا پایان سال جاری میلادی برگزار شود. سخنگوی کرملین در خصوص احتمال گفتگوی روسای جمهور دو کشور در مورد قیمت نفت و وضعیت در بازار نفت گفت: "بی تردید موضوع مهمی است و نمی توان احتمال مطرح شدن این موضوع در مذاکرات را رد کرد. فعلا محورهای قطعی مذاکرات مشخص نشده است اما در وهله نخست مذاکرات حول روابط دوجانبه خواهد بود. " پسکوف در خصوص احتمال گفتگوی پوتین و بایدن تا پیش از نشست اوپک پلاس که برای روز دوم دسامبر برنامه ریزی شده است، گفت: "فعلا چنین برنامه ای وجود ندارد و در دستور کار نیست؛ اما همان طور که می دانید چنین توافقاتی در هر لحظه ممکن است اتفاق بیفتد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала