علاقه جهانی به آیفون کاهش یافته است

© REUTERS / Apple Inc.علاقه به آیفون کاهش یافته است
علاقه به آیفون کاهش یافته است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2021
اشتراک
اپل تا پایان سال تولید آیفون را کاهش خواهد داد، زیرا به دلیل صف های انتظار طولانی در برخی کشورها برای خرید آیفون های جدید، علاقه به این محصول کاهش یافته است. به عنوان مثال در کانادا برای آیفون 13 پرو مکس باید دو ماه صبر کرد، زیرا پارت اول این محصول در همان روز اول به فروش رفته است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، اپل از سفارشات اضافی برای تولید گوشی های هوشمند جدید صرف نظر کرده است.
منابعی در این شرکت گفتند که اپل تصمیم گرفته است که سفارشات اضافی برای تولید قطعات آیفون های جدید صادر نکند. خودی ها خاطرنشان کردند که این به دلیل کاهش علاقه مصرف کنندگان به پرچمداران این برند به دلیل انتظار طولانی برای دستگاه های موجود است. طبق گزارش ها، بسیاری از کاربران از اینکه مجبور بودند برای رسیدن آیفون جدید خیلی منتظر بمانند، ناامید شده اند.
آیفون ۱۲ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2021
جایگزین احتمالی اپل برای آیفون چیست؟
تحلیلگران خاطرنشان کردند که تقاضا نیز ممکن است به دلیل همه گیری ویروس کرونا و تورم کاهش یابد. علاوه بر این، تعداد زیادی از کاربران منتظر عرضه آیفون 14 هستند که به نظر آنها به روزرسانی جدی تری نسبت به آیفون 13 است.
این کارشناسان تاکید کردند که این شرکت آمریکایی قبلا حجم سفارشات برای شرکای آسیایی خود را کاهش داده بود. به عنوان مثال، در ماه اکتبر، اپل برنامه تولید خود را 10 میلیون دستگاه کاهش داد و از برنامه ریزی برای عرضه 80 میلیون آیفون به بازار تا پایان سال 2021 صرف نظر کرد.
در اوایل نوامبر، منابع شرکت گفتند که اپل با کاهش تولید آی‌پد به کمبود تراشه پاسخ داده است. این شرکت همچنین تصمیم گرفت عرضه مدل های قدیمی آیفون را فدای پرچمداران جدید کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала