بایدن خواستار آمادگی آمریکا برای افزایش شیوع کرونا در زمستان شد

© REUTERS / Tom Brennerبایدن خواستار آمادگی کشور برای افزایش شیوع کرونا در زمستان شد
بایدن خواستار آمادگی کشور برای افزایش شیوع کرونا در زمستان شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2021
اشتراک
جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا گفت، کارشناسان پیش‌ بینی می‌ کنند که در فصل زمستان امسال کشور با افزایش شیوع کرونا مواجه باشد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا ضمن اعلام اقدامات جدید برای مقابله با همه گیری کرونا، گفت: "کارشناسان می گویند شمار ابتلا به کرونا در هفته های آینده و زمستان امسال افزایش خواهد یافت. ما باید آماده باشیم."
بایدن افزود که تاکنون دو مورد ابتلا به سویه اومیکرون در ایالات متحده آمریکا شناسایی شده است. او بار دیگر تاکید کرد که این موضوع باعث نگرانی می شود و مردم نباید وحشت نکنند.
رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: "ما با این گزینه با علم و کارایی مبارزه خواهیم کرد، و نه با هرج و مرج و سردرگمی."
گزارش منشاء ویروس کرونا به بایدن ارائه شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.08.2021
گزارش منشاء ویروس کرونا به بایدن ارائه شد
پیش از این جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت که مقامات ایالات متحده آمریکا معتقدند که نیازی به "اقدامات بیشتری" برای مبارزه با شیوع سویه جدید کرونا "اومیکرون" نیست، اما آماده اند در صورت لزوم آنها را انجام دهند. رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود درباره مبارزه با شیوع نوع جدید ویروس کرونا گفت: "من می‌خواهم سخنان دکتر فائوچی (متخصص ارشد بیماری‌های عفونی ایالات متحده) را تکرار کنم که واکسیناسیون حداقل محافظت در برابر یک سویه جدید از ویروس کرونا را تضمین می‌کند و دوز تقویتی محافظت ما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. هنوز معتقد نیستم که اقدامات بیشتری لازم است." وی همچنین تاکید کرد که دولتش آمادگی دارد در صورت لزوم چنین اقداماتی را انجام دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала