کشف ۵۶۳ کیلو حشیش در استان فارس ایران

© Photo / IRNAحشیش
حشیش - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.12.2021
اشتراک
فرمانده انتظامی استان فارس ایران اعلام کرد در تعقیب و گریز ماموران انتظامی استهبان ۵۶۳ کیلو حشیش در بازرسی از یک سواری پژو پارس کشف شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه ۱۰ آذر به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "استهبان" با همکاری ماموران وزارت اطلاعات با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سواری پژو پارس در حال انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی به سمت شیراز است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
باند توزیع مواد مخدر توسط نیروی دریایی سپاه منهدم شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.11.2021
باند توزیع مواد مخدر توسط نیروی دریایی سپاه منهدم شد
وی افزود: ماموران سریعا به محورهای مواصلاتی اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی سواری پژو پارس را شناسایی و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.
فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده به سمت زمین‌های کشاورزی روستای "محمدآباد" متواری و با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغراقیایی منطقه با به جا گذاشتن خودرو فرار کرد.
حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۵۶۳ کیلو حشیش کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری متهم متواری با جدیت ادامه دارد.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد که پلیس استان فارس با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی قاطعانه با مخلان امنیت مقابله کرده و اجازه فعالیت‌های مجرمانه به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала