پساکی: آمریکا مسیر دیپلماتیک با ایران در پیش گرفته است

© REUTERS / Jonathan Ernstپساکی: آمریکا مسیر دیپلماتیک با ایران در پیش گرفته است
پساکی: آمریکا مسیر دیپلماتیک با ایران در پیش گرفته است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.12.2021
اشتراک
سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری اذعان کرد: آمریکا به در پیش گرفتن مسیر دیپلماتیک در جهت حل و فصل مسئله هسته ای ایران مُصر است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت کاخ سفید، جن پساکی سخنگوی کاخ سفید، در کنفرانسی خبری در پاسخ به این سوال که با توجه به اظهارات برخی مقامات اروپایی، مبنی بر این که دور هفتم مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین مثبت بوده اند، آیا آمریکا فکر می کند که ایران در این مذاکرات جدی است، گفت: ارزیابی این برای ما سخت است. بنابراین، قصد ندارم از اینجا چنین کاری کنم. گزارش ها و ایده های زیادی وجود دارند که درباره شان مذاکره می شود اما ما قرار نیست به طور علنی مذاکره کنیم.
مقام ایرانی هدف مذاکرات وین را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2021
مقام ایرانی هدف مذاکرات وین را اعلام کرد
سخنگوی کاخ سفید در ادامه گفت: تمرکز ما بر بازگشت دوجانبه به پایبندی به برجام است، این بهترین گزینه در دسترس است؛ ما مسیری دیپلماتیک را در پیش گرفته ایم و این چیزی است که رابرت مالی و دیگران در حال پیش پردن آن هستند.
در همین حال، ۲۵ نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا، در نامه ای به جو بایدن نوشتند که نسبت به جلوگیری از رفع تحریم های ایران متعهد هستند.
مذاکرات برجام در وین از روز دوشنبه در پایتخت اتریش آغاز شده و ایران اعلام کرده که هدف از این مذاکرات، برداشته شدن تحریم‌ ها است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала