واکنش بازیگر فعال در فضای مجازی به وضعیت بازیگر پیشکسوت تلویزیون ایران +عکس

CC BY 4.0 / IRNA / واکنش بازیگر فعال در فضای مجازی به وضعیت بازیگر پیشکسوت تلویزیون ایران +عکس
واکنش بازیگر فعال در فضای مجازی به وضعیت بازیگر پیشکسوت تلویزیون ایران +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.12.2021
اشتراک
پرویز پرستویی متاثر از وضعیت یکی از بازیگران قدیمی نوشت: این است سینمای ما تا هستی، هستی وقتی نیستی، انگار وجود نداشتی.
به گزارش اسپوتنیک، اخیرا تصویری از "فرامرز صدیقی" بازیگر پیشکسوت ایرانی که در تلویزیون ملی این کشور اکثرا در مجموعه‌های پلیسی، جنایی ایفای نقش می‌کرد منتشر شده که واکنش و نگرانی کاربران فضای مجازی را در پی داشته است.
پرویز پرستویی از بازیگران معروف ایرانی که در اینستاگرام بسیار فعال است در صفحه خود عکسی از این بازیگر پیشکسوت منتشر کرده که مقایسه دو تصویر این هنرمند پس از گذر زمان و تغییرات ظاهری وی، هر بیننده‌ای را متاثر می‌کند.
پرستویی در این پست نوشت: "عزیزان هنرمند این عکس کیست؟ شک ندارم خیلی‌ها او را نمی‌شناسید. این عزیز هنرمند، یکی از فارغ التحصیلان دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او کسی نیست جز هنرمند با سواد و خوش اخلاق و خوش تیپ، آقای فرامرز صدیقی. در فیلم قاتل اهلی آقای کیمیایی به دنبالش رفتند، حتی حاضر نشد در خانه را به روی عوامل تولید باز کند. حالا خوب او را تماشا کنید این است سینمای ما.
تا هستی، هستی وقتی نیستی، انگار که اصلا وجود نداشتی."
به دنبال این اقدام پرویز پرستویی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی به صورت استوری ضمن تشکر از پرستویی نوشت: "به رئیس سازمان سینمایی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر دستور رسیدگی داده شد. انشاالله در اسرع وقت پیگیری خواهد شد."
فرامرز صدیقی متولد ۱۳۲۸، درسقز است. وی بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است که فعالیت هنری او از سال ۱۳۴۷ با بازی در تئاتر رستم و سهراب آغاز شد.
تعدادی از کاربران از دیدن چهره و ظاهر این بازیگر قدیمی و محبوب بسیار ابراز تاسف می‌کنند و عنوان می‌کنند وقتی این وضعیت یک هنرمند سرشناس در ایران است وای به حال مردم عادی. عده‌ای از کاربران هم بر این باورند وی دوران بیماری سختی را سپری کرده است و به همین دلیل ظاهر وی این چنین شکسته و غم‌زده است. کاربرانی نیز با یادآوری خاطرات سال‌های گذشته‌ی خود عنوان می‌کنند فرامرز صدیقی با بازی خود در مجموعه‌های تلویزیونی، لحظات خوش و خاطرات زیادی را برایشان به یادگار گذاشته و برای درمان این هنرمند دست دعا شده‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала