تاج محل تاجر هندی برای ابراز عشق به همسرش + فیلم

CC0 / Pixabay / تاج محل در هند
تاج محل در هند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2021
اشتراک
آناند پراکاش چوکسی تاجر ۵۲ ساله هندی، با ساختن عمارتی شبیه "تاج محل" برای همسرش، تلاش کرد تا عشق و وفاداری خود را به او ثابت کند.
به گزارش اسپوتنیک، آناند پراکاش چوکسی تاجر ۵۲ ساله هندی به بی بی سی گفت که این ساتمان را به عنوان ابراز عشق به همسرم به او هدیه کردم.
وی در ادامه افزود: "برای ساخت این خانه از سنگ مرمری استفاده شده که در ساخت تاج محل بکار رفته است. ما می‌خواهیم پیام صلح و دوستی مذاهب را ارسال کنیم. نفرت زیادی در اطراف وجود دارد، اما عشق همه مشکلات زندگی را حل می‌کند و تاج محل نماد آن است".
او قصد دارد پرچم هند را بر بالای گنبد این عمارت نصب کند و نماد‌هایی از محبوب‌ترین مذاهب هند را بر روی چهار مناره آن قرار دهد. عمارت ساخته شده توسط این مرد هندی، ۸۰۰ کیلومتر دورتر در شهر برهانپور بنا شده است. هزینه ساخت این عمارت ۲۰۰ هزار دلار (۱۵ میلیون روپیه) بوده است.
تاج محلی که آناند پراکاش چوکسی تاجر ۵۲ ساله هندی بنا کرده تقریبا یک سوم اندازه اصلی است و سه سال برای ساختن آن زمان صرف شده است.
تاج محل از پرآوازه‌ترین بنا‌های جهان و آرامگاه زیبا و باشکوهی است که در نزدیکی شهر آگره و در ۲۰۰ کیلومتری جنوب دهلی نو پایتخت هند واقع شده است و یکی از عجایب هفتگانه جدید دنیا به‌شمار می‌رود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала