اولیانوف: ایرانی ها موافقت کردند که در مسیر هسته ای در مذاکرات برجام کار کنند

© Sputnik / Alexandr Natruskin  /  مراجعه به بانک تصاویر اولیانوف: ایرانی ها موافقت کردند که در مسیر هسته ای در مذاکرات برجام کار کنند
اولیانوف: ایرانی ها موافقت کردند که در مسیر هسته ای در مذاکرات برجام کار کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2021
اشتراک
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین: ایرانی‌ها موافقت کردند روی مسیر هسته‌ای کار کنند، که به معنای بازگشت تهران به پارامترهای اولیه توافق از سال 2015 است.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، گفت: ایرانی‌ها موافقت کردند روی مسیر هسته‌ای کار کنند، که به معنای بازگشت تهران به پارامترهای اولیه توافق از سال 2015 است.
وی افزود: ایران در چند موضوع مهم انعطاف خاصی از خود نشان داده است، مهمترین نکته این است که تصمیم گرفته شد از لحظه ای که مذاکرات در 20 ژوئن تعلیق شد، از سرگیری شود، همه تحولاتی که در پایان ژوئن ظاهر شد، این مذاکرات را تشکیل داد. اولیانوف پس از این نشست به خبرنگاران گفت: این لحظه ای بسیار مهم، جدی و امیدوارکننده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت: ایرانی‌ها که موضوع اصلی آنها لغو تحریم‌های آمریکاست، توافق کردند که به موازات آن، روی مسیر دوم - هسته‌ای - که شامل بازگشت تهران به پارامترهای اولیه توافق هسته‌ای منعقد شده در سال 2015 است، کار شود.
مذاکرات برای احیای توافق هسته ای و بازگشت آمریکا به آن از روز دوشنبه در پایتخت اتریش از سر گرفته شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала