خوشبینی روسیه نسبت به مذاکرات وین

© Sputnik / Alexandr Natruskin  /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو اقدامات اخیر کره شمالی را تنش زا و ناقض قطعنامه های شورای امنیت دانست
مسکو اقدامات اخیر کره شمالی را تنش زا و ناقض قطعنامه های شورای امنیت دانست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.11.2021
اشتراک
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی اطلاع داد که تیم مذاکره کننده روسیه با وجود آگاهی از مشکلات موجود نسبت به مذاکرات وین خوشبین است.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین، نسبت به ابراز نظرها درباره فضای مذاکره واکنش نشان داد.
وی در این خصوص با انتشار توییتی و در پاسخ به پیام توییتری خبرنگاری که مدعی شده که جو حاکم در میان مذاکره کنندگان دلگیر و غمناک است، نوشت: خواهشا روسیه را مستثنی کنید.
اولیانوف نوشت: ما نسبت به تمامی مشکلات موجود در مذاکرات وین آگاهی داریم اما به طور محتاطانه ای خوشبین هستیم و دلیل این مسئله نیز ساده است و آن این است که ما هیچ گونه جایگزین معقول و قابل قبولی در ازای اتمام موفقیت آمیز مذاکرات بر سر برجام نداریم.
کمی پیشتر نیز، "انریکه مورا" معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آستانه مذاکرات وین که از امروز در اتریش آغاز می‌شود، اعلام کرد که تلاش‌های فشرده‌ای در راستای آماده سازی این مذاکرات در جریان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала