رفتار متفاوت یکی از نیروهای پلیس با مردم معترض اصفهان در ادامه ناآرامی‌های این استان +ویدئو

© IRNAرفتار متفاوت یکی از نیروهای پلیس با مردم معترض اصفهان در ادامه ناآرامی‌های این استان +ویدئو
رفتار متفاوت یکی از نیروهای پلیس با مردم معترض اصفهان در ادامه ناآرامی‌های این استان +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.11.2021
اشتراک
کاربران به رفتار مناسب یکی از نیروهای پلیس اصفهان برای متفرق کردن مردم واکنش‌های مثبتی نشان دادند.
به گزارش اسپوتنیک، در جریان ناآرامی‌های اخیر در اصفهان به دنبال کم آبی و حواشی آن، به تازگی ویدئویی از رفتار متفاوت یکی از نیروهای پلیس با ظاهری آماده باش، مردم را به آرامش و متفرق شدن دعوت می‌کند که این موضوع در برخی از رسانه‌های خبری فضای مجازی استان اصفهان با عنوان "درخواست پلیس و رفتار محبت‌آمیز وی با مردم برای حفظ آرامش و متفرق ساختن آنها" مطرح شده است.
https://www.instagram.com/p/CWv6GaGofoe/?utm_medium=copy_link
در این ویدئو که گویا رئیس پلیس استان اصفهان می‌باشد، با لباس و کلاه مجهز، مردم را با بیان الفاظی محبت‌آمیز مانند "عزیز من"، "برادر من"، "خواهر من" و ... متفرق می‌کند و خطاب به آنها می‌گوید که ما حافظ جان و مال شما هستیم چرا با ما دشمنی دارید و سنگ اندازی می‌کنید.
https://www.instagram.com/tv/CWWIG3UFHhb/?utm_medium=copy_link
تعدادی از کاربران با دیدن این ویدئو بیان می‌کنند مردم برای حق آب کشاورزی‌شان تجمع کردند اما پلیس آن‌ها را اغتشاشگر می‌داند. عده‌ای دیگر با توجه به صحبت‌های پلیس پاسخ می‌دهند که تجمع کردن در ایران بی‌نظمی محسوب می‌شود و جرم است.
https://www.instagram.com/tv/CWwC6ZXIVSC/?utm_medium=copy_link
برخی دیگر از کاربران رفتار پلیس را مقتدرانه و قاطع عنوان می‌کنند و آن را قابل تقدیر می‌دانند اما برخی با نادیده گرفتن اظهارات پلیس رفتار آن‌ها را ضد شورش می‌خوانند و عنوان میکنند این در حالیست که معترضان، کشاورزانی هستند که برای بی‌آبی‌ تجمع کردند. جمعی از کاربران نیز به قسمتی از صحبت‌های رئیس پلیس اشاره می‌کنند که به دلیل سوء‌استفاده برخی از اخلالگران تجمع ممنوع است که از نظر کاربران این صحبت درست است.
https://www.instagram.com/tv/CWyViwYpC47/?utm_medium=copy_link
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала