درخواست رئیس جمهور آفریقای جنوبی برای لغو تعلیق پروازها

© AFP 2023 / Giuseppe CacaceСамолет Boeing 777X во время выступления в летной программе Dubai Airshow 2021
Самолет Boeing 777X во время выступления в летной программе Dubai Airshow 2021 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.11.2021
اشتراک
رئیس جمهور آفریقای جنوبی خواستار لغو تعلیق پروازها در ارتباط با شیوع سویه جدید کرونا به این کشور شد.
به گزارش اسپوتنیک. سیریل رامافوزا، رئیس‌ جمهوری آفریقای جنوبی خواستار رفع محدودیت های هوایی با کشورهای جنوب آفریقا، که توسط برخی از کشورها به دلیل ظهور سویه اومیکرون اعمال شده است، شد.

رئیس‌ جمهور آفریقای جنوبی گفت: ما عمیقا از تصمیم برخی کشورها مبنی بر ممنوعیت سفر از تعدادی از کشورهای جنوب آفریقا به دنبال شناسایی سویه اومیکرون عمیقا ابراز ناامیدی می کنیم. این یک انحراف و عدول آشکار و کاملاً غیر موجه از تعهداتی است که بسیاری از این کشورها در نشست گروه 20 در رم دادند. ما از همه کشورهایی که ممنوعیت سفر به کشور ما و کشورهای خواهر ما را اعمال کرده اند می خواهیم که فوراً این تصمیمات و ممنوعیت ها را لغو کنند.
علائم سویه اومیکرون ویروس کرونا نامگذاری شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.11.2021
علائم سویه اومیکرون ویروس کرونا نامگذاری شد
رامافوزا خاطرنشان کرد که محدودیت ها پشتوانه علمی ندارند و به طور موثری از گسترش سویه جدید جلوگیری نمی‌کنند. برعکس، این ممنوعیت‌ها به اقتصاد آسیب بیشتری می‌زند و تلاش‌ های کشورها برای بهبودی از اثرات همه ‌گیری کرونا را "تضعیف" می‌کند.

رئیس جمهور آفریقای جنوبی افزود: انگلیس، ایالات متحده، کشورهای عضو اتحادیه اروپا، کشورهای عربی و شماری از کشورهای دیگر محدودیت هایی را برای حمل و نقل هوایی اعمال کرده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала