وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ایران از کمیسیون مجلس رای مثبت گرفت

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / صحن مجلس شورای اسلامی ایران
صحن مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.11.2021
اشتراک
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان داشت که اکثریت اعضای کمیسیون به برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رای اعتماد دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، رضا حاجی‌پور روز یکشنبه در جلسه بررسی برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با ارائه گزارش کمیسیون متبوع خود اطلاع داد که اکثر اعضای این کمیسیون به یوسف نوری برای تصدی کرسی وزارت آموزش و پرورش رای مثبت دادند.
حاجی پور خاطرنشان کرد: در ادوار مختلف آموزش و پرورش، تلاش‌های وافری از طرف دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و فرهنگیان صورت گرفته که ضمن قدردانی از تمام این تلاش‌ها باید اذعان نمود که نظام آموزش و پرورش کشور با توجه به گستردگی و پیچیدگی زیاد حوزه تعلیم و تربیت و چالش‌های آن به تعهد نیاز دارد.
وی افزود: وزیر پیشنهادی جناب آقای یوسف نوری از میان جامعه بزرگ معلمان کشور بوده و سابقه فعالیت در مدارس دولتی و ستاد وزارت وزارتخانه را دارد.
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ایران رای اعتماد نگرفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2021
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ایران رای اعتماد نگرفت
سخنگوی کمیسیون‌آموزش مجلس بیان داشت: نوری در مقاطع مدرس مراکز تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان بوده است و با توجه به سابقه مدیرکل ایشان در وزارت آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف از تجربه مفیدی در وزارت آموزش و پرورش برخوردار است.
وی گفت: علاوه بر این نوری به بسیاری از چالش های آموزش و پرورش از جمله کمبود سرمایه انسانی بوده و فضای آموزشی و کم توجهی به وضعیت معیشتی تجربه خوبی دارد و مشکلات آموزش و پرورش را از نزدیک لمس نموده و ایده های تحولی در حوزه تعلیم و تربیت ارائه کرده است.
سخنگوی کمیسیون آموزش در نتیجه گیری و نظر نهایی کمیسیون گفت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با بررسی دقیق برنامه‌ها و دیدگاههای ایشان، کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در مجموع با پیشنهاد تصدی ایشان برای پست وزارت آموزش و پرورش و اکثریت آرا موافقت نموده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала