انگلیس خطر سویه جدید ویروس کرونا را زیر سوال برد

© Depositphotos.com / Ralwelپزشکان هندی برای اولین بار جهش مضاعف ویروس کرونا را شناسایی کردند
پزشکان هندی برای اولین بار جهش مضاعف ویروس کرونا را شناسایی کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.11.2021
اشتراک
پزشکان بریتانیایی سویه دلتای ویروس کرونا را مشکلی بزرگ‌تر از امیکرون نامیدند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، پزشکان بریتانیایی خطر ابتلا به نوع جدیدی از ویروس کرونا را زیر سوال بردند.
پیش از این، بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، در مورد احتمال شیوع "امیکرون" همچنین بین افراد واکسینه شده گفته بود. وزارت بهداشت بریتانیا روز شنبه دو مورد ابتلا به سویه جدید را گزارش کرد.
تست ویروس کرونا آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2021
ثبت دو مورد ابتلا به سویه "امیکرون" کرونا در آلمان
به گفته پزشک ارشد انگلستان، کریس ویتی، سویه دلتا برای بریتانیا مشکل‌سازتر از نوع امیکرون است. پروفسور گفت: ما همیشه می‌دانستیم که هر از گاهی گزینه‌های جدیدی ظاهر می‌شوند... اما چیز زیادی نمی‌دانیم، و فکر می‌کنم هنوز ارزش ندارد که وارد حدس و گمان شویم.
ویتی در عین حال افزود که مقامات بریتانیا تصمیم درستی گرفتند و اقدامات "احتیاطی" در مرز انجام دادند تا از انتشار سویه جدید در این کشور جلوگیری کنند.
به نوبه خود، جان بل، استاد دانشگاه آکسفورد، مشاور ارشد واکسیناسیون دولت بریتانیا، گفت که نوع جدیدی از ویروس کرونا در نهایت می‌تواند در افرادی که واکسینه شده‌اند فقط ایجاد آبریزش بینی و سردرد کند.
وی گفت: ممکن است هنوز هم یک ویروس بسیار مسری باشد که در همه جا پخش می شود و دردسرهای زیادی ایجاد می کند و باعث آبریزش بینی و سردرد می شود که البته منجر به بستری شدن در بیمارستان نمی شود. در حقیقت، به نظرم می رسد که شما می توانید با آن زندگی کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала