اسرائیل به دلیل شیوع سویه جدید ویروس کرونا مرزهای خود را می بندد

© Sputnik / Vladimir Astapkovichاسرائیل در اعتراضات ایران دخالتی ندارد
اسرائیل در اعتراضات ایران دخالتی ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.11.2021
اشتراک
اسراییل به دلیل شیوع سویه جدید امیکرون مرزها را برای دو هفته به روی خارجی ها می بندد.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که به دلیل نوع جدید ویروس کرونا به مدت دو هفته مرزهای خود را به روی خارجی ها می بندد، کمیسیون وزرا در مبارزه با کووید-19 در یک نشست اضطراری چنین تصمیمی را تصویب کرد.
در این پیام آمده است: در این نشست تصمیمات زیر اتخاذ شد: ورود اتباع خارجی از همه کشورها به اسرائیل ممنوع خواهد شد، مگر در مواردی که کمیته استثنائات تصویب کند.
بسته شدن مرزهای زمینی ایران برای هشت کشور آفریقایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.11.2021
بسته شدن مرزهای زمینی ایران برای هشت کشور آفریقایی
تصمیم بلافاصله اعمال می شود. اسرائیلی‌هایی که از خارج از کشور باز می‌گردند باید آزمایش PCR را در فرودگاه انجام دهند و قرنطینه را پشت سر بگذارند و پس از خروج باید آزمایش دیگری برای کرونا انجام دهند. برای کسانی که بیمار شده اند و واکسینه شده اند، قرنطینه سه روز، برای کسانی که واکسینه نشده اند - 7 روز در صورت منفی بودن تست مجدد و 14 روز بدون آن.
اسرائیلی‌هایی که از کشورهای آفریقایی که به‌عنوان "قرمز" شناخته می‌شوند (با نرخ بروز بالا، اکنون تقریباً تمام کشورهای آفریقایی در این دسته طبقه‌بندی می‌شوند) بازگشته‌اند، باید در هتل‌های تخصصی قرنطینه شوند. علاوه بر این، کمیسیون وزیران تصمیمی در مورد نظارت دیجیتالی حامل های تایید شده سویه جدید امیکرون اتخاذ کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала