هشدار رییس ستاد کل نیروهای مسلح به دشمنان و بدخواهان ایران

CC BY 4.0 / IRNA / سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران
سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2021
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایرنا"، سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران هشدار داد که دشمنان از هرگونه ماجراجویی و خطای محاسباتی در منطقه خودداری کنند.
وی در ادامه افزود: "به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و بدخواهان ایران عزیز هشدار می دهیم برای توجیه حضور نامشروع و ناامن کننده خود در منطقه بویژه در خلیج فارس و دریای عمان از هرگونه ماجراجویی و خطای محاسباتی پرهیز کنند.
رزمایش ارتش ایران در سواحل دریای عمان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.11.2021
چندرسانه ای
رزمایش ارتش ایران در سواحل دریای عمان
اطمینان دارم تداوم روند شکوهمند و تاریخ ساز که پس از اجرای ماموریت خطیر اخیر دریانوردی در پهنه اقیانوس اطلس و برگزاری رزمایش دریایی مشترک بین المللی در روسیه دلالت بر قدرت و ابتکار عمل خیره کننده در حوادث بزرگ و متصور آینده دارد، ضامن درخشش و جلوه گری‌های ایران و ایرانی در آوردگاه‌های سخت و سرنوشت ساز پیش رو خواهد بود.
همت سترگتان در این راه مقدس را می‌ستایم و به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و بدخواهان ایران عزیز هشدار می‌دهیم برای توجیه حضور نامشروع و ناامن کننده خود در منطقه به ویژه در خلیج فارس و دریای عمان از هرگونه ماجراجویی و ارتکاب خطای محاسباتی پرهیز کنند و در غیر این صورت باید آتش خشم و اراده‌ای که آنها را وادار به فرار خفت بار از منطقه محکوم خواهد کرد، انتظار کشند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала