جزئیات پروازهای آفریقای جنوبی در پی شیوع گونه آفریقایی ویروس کرونا

CC BY 4.0 / IRNA / فرودگاه امام خمینی
فرودگاه امام خمینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2021
اشتراک
سخنگوی فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران اعلام کرد که در هفته‌های گذشته هیچ پروازی به آفریقای جنوبی صورت نگرفته است
به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جواد صالحی سخنگوی فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران گفت: طی چند هفته گذشته هیچ پروازی از مسیر‌های مختلف آفریقای جنوبی به ایران نداشته‌ایم و با توجه به سویه جدید کرونا در کشور‌های آفریقای جنوبی در هفته‌های گذشته هیچ پروازی به آفریقای جنوبی نداشته‌ایم و هیچ مسافری هم از کشور‌های آفریقای جنوبی به ایران پذیرش نکرده‌ایم.
او ادامه داد: فرودگاه امام خمینی (ره) با همکاری پزشکان و مسئولان وزارت بهداشت و ستادملی مقابله با کرونا سندی در این خصوص تهیه کرده و به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کرده و ما منتظر جدیدترین دستورالعمل برای مقابله با سویه جدید کرونا هستیم.
سخنگوی فرودگاه بین المللی امام خمینی افزود: هم اکنون هر مسافری وارد ایران شود، باید علاوه بر کارت واکسن، تست pcr منفی ۹۶ ساعته همراه خود داشته باشد و از سوی دیگر هر دستورالعمل جدیدی در این بخش صادر شود به سرعت آن را ما اجرا خواهیم کرد.
صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ ایرلاینی داخلی پرواز به کشور‌های آفریقای جنوبی ندارد و از سوی دیگر هم پروازی از کشور‌هایی که در آن‌ها سویه گونه جدید دیده شده نداشته ایم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала