تایید صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مجلس شورای اسلامی ایران
مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2021
اشتراک
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ایران از تایید صلاحیت یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه این کمیسیون خبر داد.
یه گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، رضا حاجی‌پور در خصوص جلسه امروز صبح کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ایران گفت: در جلسه امروز کمیسیون که با حضور یوسف نوری وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد به جمع بندی بررسی صلاحیت وی پرداختیم، در ابتدای این نشست نمایندگان به دغدغه های خود و مطالبات فرهنگیان اشاره کردند و در ادامه نوری به مطالب مطرح شده پاسخ داد و برنامه های خود را تشریح کرد.
وی افزود: در این نشست همچنین نمایندگان مباحثی چون ارتقای فضا و سرانه آموزشی در کشور، توزیع کتب درسی و بهبود محتوای آن و ساماندهی در برگزاری کلاس های حضوری و غیر حضوری، اصلاح وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان، ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش و اجرای رتبه بندی فرهنگیان را مورد تاکید و اشاره قرار دادند.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ایران در پایان عنوان کرد: در پایان بررسی ها میزان رضایت اعضای کمیسیون از برنامه ها، سوابق و صلاحیت وزیر پیشنهادی به رای گذاشته شد و اکثریت اعضای کمیسیون به صلاحیت وزیر پیشنهادی رأی مثبت دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала