واکنش دولت به اعتراضات در اصفهان: به‌دنبال حل مشکل آب هستیم

© Photo / Rima Usefi / Esfahan-Iranواکنش دولت به اعتراضات در اصفهان: به‌دنبال حل مشکل آب هستیم
واکنش دولت به اعتراضات در اصفهان: به‌دنبال حل مشکل آب هستیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2021
اشتراک
استاندار اصفهان در گزارشی اعلام کرد که با رئیس جمهور 3مرتبه درخصوص بحث آب صحبت شد، رویکرد نشان می‌دهد دولت به‌دنبال حل این معضل است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، در پی اعتراضات چند روزه در اصفهان، استاندار اصفهان در گزارشی اعلام نمود که تجمعاتی که اتفاق افتاد، وقت زیادی گرفت؛ با رئیس جمهور 3مرتبه درخصوص بحث آب صحبت شد، رویکرد نشان می‌دهد دولت به‌دنبال حل این معضل است. اما وقتی که درخصوص تجمعات گرفته می‌شود باعث جلوگیری از پیگیری‌ها می‌شود و در این راستا قرار بر این شد که چادرها جمع شود.
وی گفت: اختلافاتی در خصوص جمع کردن چادرها صورت گرفت و در مرحله آخر چند نفر چادرها را آتش زدند؛ در این مسیر مراقب باشیم اتحادمان مورد تهدید قرار نگیرد.
تجمع کشاورزان اصفهان در اعتراض به خشکی زاینده‌رود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2021
تجمع کشاورزان اصفهان در اعتراض به خشکی زاینده‌رود + ویدئو
از سوی دیگر، خبرگزاری ایرنا در گزارشی می نویسد که رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان در خصوص اعتراضا امروز و کنترل اوضاع گفت که در خیابان های حاشیه زاینده رود و چهار راه ها، نیروهای امنیتی برای برقراری امنیت شهروندان و جلوگیری از تجمع احتمالی مستقر هستند. با هدف مدیریت اوضاع، مسیر ورود خودروها به زاینده رود با جدول های سیمانی مسدود شده است.
این خبرگزاری در ایران در گزارشی به نقل از حسین وحیدا عضو هیات مدیره صنف کشاورزان اصفهان می نویسد: "کشاورزان مطالبات خود را طبق قولی که استاندار داده و مصوبه‌هایی پیگیری خواهند کرد و این کشاورزان در حال حاضر هیچ تجمعی ندارند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала