معرفی یک خوراکی ارزان برای هضم غذا

© Depositphotos.com / Eivaislaمعرفی یک خوراکی ارزان برای هضم غذا
معرفی یک خوراکی ارزان برای هضم غذا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2021
اشتراک
دو عدد زرده تخم مرغ در روز باعث بهبود هضم و تقویت استخوان ها می شود.
به گزارش اسپوتنیک، ایرینا استپنایا، متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای می نویسد که خوردن دو زرده تخم مرغ در روز تأثیر مفیدی بر عملکرد دستگاه گوارش و استحکام استخوان خواهد داشت.
 تخم مرغ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.10.2021
قیمت تخم مرغ در ایران چقدر کاهش یافته است؟
او خاطرنشان کرد که زرده تخم مرغ از نظر محتوای پروتئین در راس هرم غذایی قرار دارد. برای اینکه به درستی زرده تخم مرغ جذب شود و به کاهش وزن کمک کند، زرده ها باید سبزیجات، ماهی، گوشت خورده شود. در ادامه این گزارش امده است که اگر می خواهید هضم غذا را بهبود ببخشید و کمبود ویتامین را فراموش کنید، دو عدد زده تخم مرغ را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.
پیش از این در خبرها آمده بود که در تحقیقات مشخص شده است که گروهی از نوجوانانی که صبحانه‌ با پروتئین بالا یا به عبارتی تخم مرغ مصرف کردند، ۴۰۰ کالری دریافتی روزانه خود را کاهش و توده چربی بدنشان را از دست دادند؛ این در حالی است که گروه‌هایی که صبحانه با پروتئین معمولی مصرف کردند یا به حذف صبحانه ادامه دادند، چربی بیشتری در بدن داشتند.
این نتایج نشان می‌دهد وقتی افراد صبحانه با پروتئین بالا مصرف کنند، در بقیه روز غذای کمتری مصرف می‌کنند. علاوه بر این نوجوانانی که صبحانه با پروتئین بالا می‌خوردند، سطح گلوکز پایدارتری نسبت به سایر گروه‌ها داشتند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала