ماکت های آموزشی تانک های روسی در آمریکا مدرنیزه شدند

© Sputnik / Konstantin Morozov /  مراجعه به بانک تصاویر ماکت های آموزشی تانک های روسی در آمریکا مدرنیزه شدند
ماکت های آموزشی تانک های روسی در آمریکا مدرنیزه شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2021
اشتراک
هنگ زرهی شماره یازده ارتش آمریکا ماکت تانک های روسی تی-72 و تی-80 و خودروهای رزمی پیاده نظام بی ام پی-2 را مدرنیزه کرده است. این هنگ در حین تمرین عملیات دشمن فرضی را شبیه سازی می کند.
به گزارش اسپوتنیک، این هنگ که در مرکز آموزشی ارتش آمریکا در کالیفرنیا مستقر است، از ماکت های دقیق تجهیزات نظامی روسیه استفاده می کند. این ماکت ها برجک های چرخشی با شبیه ساز توپ را دریافت کردند. این ماکت ها بر روی شاسی نفربرهای زرهی M113 ساخته شده اند.
نظامیان آمریکایی در جنگ شبیه‌سازی شده با چین، شکست خوردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2021
نظامیان آمریکایی در جنگ شبیه‌سازی شده با چین، شکست خوردند
شبیه ساز تسلیحات در ماکت های تجهیزات روسی سیستم تثبیت کننده و دستگاه های نشانه گیری مدرن دریافت کرد. این امکان می دهد در هر زمانی از روز عمل شود. این ماشین ها مجهز به شبیه سازهای وسایل حمله لیزری هستند که اصابت فرضی را ثبت می کنند.
ماکت های تجهیزات به دستگاه های جدید نشانه گیری مجهز شده اند. همچنین در تمرینات آمریکایی، ماکت های اسلحه های ضد هوایی ZSU-23-4 "شیلکا" با ماشین هایی جایگزین می شوند که سامانه های 2 اس 6 "تونگوستا" را شبیه سازی می کنند.
پیش از این شاهدان در آمریکا متوجه ماکت های تانک تی-72 و سامانه موشکی ضدهوایی اس-300 شدند. ماکت سامانه موشکی دفاع هوایی دارای استتار پیکسلی است که در ارتش آزادیبخش خلق چین از آن استفاده می شود.
در ماه اکتبر، ارتش بریتانیا ماکت هایی خودروهای رزمی روسی بی ام پی-3 را به نمایش گذاشت. این هدف متحرک برای تمرین شناسایی هدف بصری در نظر شده است. این ماکت شبیه سازی توپ، نارنجک انداز دودزا و یک توپ دوقلو را دریافت کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала