قیمت بیت کوین سقوط کرد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر قیمت بیت کوین سقوط کرد
قیمت بیت کوین سقوط کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2021
اشتراک
نرخ بیت کوین به 54.9 هزار دلار کاهش یافت. بازارهای سهام جهانی به دلیل فشار جدید حاصل از خبر بروز سویه جدید کرونا سقوط کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال کوین دسک coin desk، ارزش بیت کوین در بحبوحه کاهش قیمت نفت و ارز پنج درصد سقوط کرده است.
امروز قیمت محبوب ترین ارز دیجیتال به زیر 55 هزار دلار (تا 54.3 هزار دلار) کاهش یافت. در ساعت 13:21 به وقت تهران، بیت کوین با قیمت 54.9 هزار دلار معامله می شود. این میزان ارزش گذاری برای بیت کوین به میزان حداقل ارزشگاری این رمزارز از اواسط اکتبر سال جاری است. در مجموع ارزش ارزهای دیجیتال به 1.05 تریلیون دلار کاهش یافت.
رکورد تاریخی قیمت بیت کوین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2021
رکورد تاریخی قیمت بیت کوین
پیش از این گزارش شده بود که قیمت نفت در 26 نوامبر پس از انتشار اخباری مبنی بر شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا B.1.1.529 که در بوتسوانا، آفریقای جنوبی و هنگ کنگ یافت شده است، سقوط کرد. نفت خام برنت در حال حاضر 5.17 درصد کاهش یافت و از 82.25 به 78 دلار در هر بشکه کاهش یافت. سرمایه گذاران می ترسند که گسترش سویه جدید رشد اقتصادی را کاهش دهد و منجر به قرنطینه های جدید در سراسر جهان شود.
گفتنی است، بازارهای سهام جهانی به دلیل فشار جدید حاصل از خبر بروز سویه جدید کرونا سقوط کرده است. شاخص های بورس های معتبر روسیه، کره جنوبی، ژاپن، چین و اروپا کاهش یافته است.
بیت کوین پرطرفدارترین رمز ارز در جهان است. پیش از این در خبرها آمده بود که جیب بوکله، رئیس‌جمهوری السالوادور می‌گوید این کشور قصد دارد نخستین "شهر بیت‌کوین" جهان را بسازد که در ابتدا از طریق اوراق قرضه با پشتوانه بیت‌کوین تامین می‌شود. بوکله در پایان یک رویداد تبلیغاتی یک هفته‌ای بیت‌کوین در السالوادور گفت که شهری که در منطقه شرقی لایونیون برنامه‌ریزی شده است، نیروی زمین گرمایی را از یک آتشفشان دریافت می‌کند و هیچ مالیاتی به جز مالیات بر ارزش افزوده (VAT) دریافت نخواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала