اولیانوف: نشست‌ های غیررسمی مشارکت‌کنندگان در برجام بزودی آغاز می شود

© Sputnik / Alexandr Natruskin  /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو اقدامات اخیر کره شمالی را تنش زا و ناقض قطعنامه های شورای امنیت دانست
مسکو اقدامات اخیر کره شمالی را تنش زا و ناقض قطعنامه های شورای امنیت دانست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2021
اشتراک
نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی اعلام کرد از آغاز نشست های غیررسمی مشارکت کنندگان برجام برای آمادگیِ ازسرگیری مذاکرات وین، در آخر هفته جاری خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی امروز با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: نشست‌های غیررسمی مشارکت کنندگان در برجام در قالب‌های مختلف به منظور آمادگی برای ازسرگیری مذاکرات وین، آخر هفته جاری (شنبه و یکشنبه) در پایتخت اتریش آغاز می‌شود.
پیش از این سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر در مقایسه رویکرد و اقدامات آمریکا و تروئیکای اروپا و جمهوری اسلامی ایران نوشت: در آستانه گفتگوهای وین، آمریکا و تروئیکای اروپایی، بیانیه‌های متقلبانه صادر می‌کنند، بر تحریم‌ها می‌افزایند، روایت‌های تحریف شده سرهم می‌کننددر برابر تهدیدات اسرائیل سکوت می‌کنند.
وی با اشاره به اقدامات ایران نیز اعلام کرد: ایران، تیم مذاکره‌کننده جدی و سطح بالا تشکیل می‌دهد، خواستار توافق خوب فوری و اجرای کامل برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ می‌شود، رایزنی‌های منطقه‌ای انجام می‌دهد، کافی است اولویت‌های دو طرف را مقایسه کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала