۱.۵ میلیون نفر در سامانه مسکن ملی ایران ثبت‌نام کردند

© Sputnik / Arina Topolevaآیا افزایش وام مسکن در خانه دارشدن ایرانیان کم درآمد کمک نخواهد کرد؟
آیا افزایش وام مسکن در خانه دارشدن ایرانیان کم درآمد کمک نخواهد کرد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.11.2021
اشتراک
وزیر راه و شهرسازی ایران از ثبت‌نام بیش از یک‌میلیون و نیم نفر در سامانه مسکن ملی خبر داد و گفت: متأسفانه درحالی‌که ۱۰ روز به اتمام ثبت‌نام باقی مانده اما هنوز سامانه برای برخی شهرستان‌ها باز نشده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، وزیر راه ایران رستم قاسمی در خصوص استقبال مردم از پروژه مسکن ملی اشاره کرد و افزود: تاکنون استقبال خوبی در ثبت‌نام از مسکن ملی توسط مردم شده و بیش از یک‌میلیون و 500 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند.
جزئیات جدید از مبلغ آورده برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2021
جزئیات جدید از مبلغ آورده برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در ایران
وی در ادامه ابراز داشت: هنوز برای برخی از شهرستان‌ها سایت باز نشده و به دنبال رفع مشکل آن هستیم، طی برنامه در نظر گرفته شده، توسعه ساخت‌وساز طرح ملی مسکن در تهران رُخ نمی‌دهد و در شهرستان‌های دیگر طرح ملی مسکن چون پاکدشت انجام خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به منابع در نظر گرفته شده در طرح ملی مسکن افزود: تسهیلات منابع مورد نیاز طرح ملی مسکن مشخص شده و مشکلی برای اجرای آن وجود ندارد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به خانه‌دار شدن مجردین در طرح ملی مسکن خاطرنشان کرد: خانم‌های بالای 35 سال مجرد و آقایان بالای 45 سال مجرد و نیز خانواده‌هایی که چیزی به نامشان نیست می‌توانند در این طرح صاحب خانه شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала