عمل جراحی تومور پیش سرطانی رئیس جمهور آمریکا

© REUTERS / Elizabeth Frantzجو بایدن رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.11.2021
اشتراک
تومور بالقوه پیش سرطانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا جراحی و برداشته شد.
به گزارش اسپوتنیک، پزشکان پولیپ در روده جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در حین کولونوسکوپی شناسایی کردند. کوین اوکانر، پزشک شخصی این سیاستمدار، اطلاع داد این تومور خوش خیم اما بالقوه پیش سرطانی که نیازی به مداخله بیشتر ندارد.
جو بایدن متهم به فرار مالیاتی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2021
آیا بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ کاندیدا خواهد شد؟
در بیانیه کاخ سفید که با اجازه خود رئیس جمهور ایالات متحده منتشر شده، آمده است: " پولیپ خوش‌خیم 3 میلی‌متری از روده صعودی پرزیدنت بایدن برداشته شد... نمونه‌ای که برای بررسی بافت‌شناسی برداشته شده، به‌عنوان آدنوم لوله‌ای شکل، مشابه پولیپی که در سال 2008 از او برداشته شد، شناسایی شده است ".
اوکانر اضافه کرد که آدنوم توبولار، تومور خوش خیم و به آرامی در حال رشد است که به عنوان یک "ضایعه بالقوه پیش سرطانی" در نظر گرفته می شود. اکنون رئیس جمهور نیازی به مداخله بیشتر ندارد، در این مورد توصیه می شود "مشاهدات معمول" را انجام دهد.
در 19 نوامبر، بایدن تحت کولونوسکوپی - معاینه روده بزرگ - قرار گرفت و سپس به اجرای وظایف خود بازگشت. او در حین بیهوشی اختیارات خود را به خانم کامالا هریس معاون رئیس جمهور سپرد که اولین زنی در تاریخ ایالات متحده بوده که وظایف ریاست جمهوری را بر عهده خود گرفت. 20 نوامبر، پولیپ بایدن برداشته شد و عمل جراحی مربوطه بدون مشکل انجام گردید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала