انتقاد کاربران به جنجال خانواده سلطنتی با بی‌بی‌سی بر سر یک مستند +عکس

© REUTERS / TOBY MELVILLEجنجال خانواده سلطنتی با بی‌بی‌سی بر سر یک مستند +عکس
جنجال خانواده سلطنتی با بی‌بی‌سی بر سر یک مستند +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.11.2021
اشتراک
خانواده سلطنتی، بی‌بی‌سی را در صورت پخش قسمت دوم مستند به تحریم تهدید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پخش مستندی از خانواده سلطنتی انگلستان از تلویزیون بی‌بی‌سی موجب مشکلات و جنجال از سوی برخی اعضای خانواده سلطنتی برای این شبکه تلویزیونی شده است که با توجه کاربران فضای مجازی نیز همراه شده است.
در بعضی رسانه‌ها و سایت‌های خبری گفته شده، مستند دو قسمتی "شاهزاده‌ها و مطبوعات" مجموعه‌ای که بیش از ۸۰ ساعت مصاحبه با روزنامه‌نگاران و کارشناسان سلطنتی که همگی با خانواده سلطنتی روابط نزدیک دارند، می‌باشد. و حالا بی‌بی‌سی به پخش مستند جنجالی درباره ویلیام و هری که به "ادعاهای بی‌اساس" درباره خانواده سلطنتی اعتبار بخشیده متهم شده است.
تعدادی از اعضای خانواده سلطنتی، که ملکه، شاهزاده چارلز، ویلیام و کیت، دوشس کمبریج هستند از اینکه به آن‌ها حق مشاهده مستند قبل از پخش داده نشده، ناراحت هستند. همچنین اکسپرس به نقل از منبعی در واکنش به این خبر نوشت: "این مستند "سخن چینی" است و خانواده سلطنتی بر سر مستند بی‌بی‌سی باهم اختلاف شدید دارند."
قسمت اول این مستند ۱ آذر (۲۲نوامبر) پخش شد و قسمت دوم دوشنبه هفته آینده ۹ آذر (30 نوامبر) پخش می شود، اما خانواده سلطنتی بی‌بی‌سی را در صورت پخش قسمت دوم تهدید به تحریم کرده است.
تعدادی از کاربران بر این عقیده‌اند تنش به وجود آمده بین بی‌بی‌سی و خانواده سلطنتی دروغین و ساختگی است و عده‌ای دیگر می‌گویند بی‌بی‌سی بدون اجازه دولت انگلیس دست به هیچ کار نمی‌زند. برخی کاربران نیز بر این باورند این جنجال تبلیغی است برای مستند ساخته شده که همگان را در روز و ساعت مقرر به پای تلویزیون بکشانند و برخی دیگر می‌گویند کل دنیا در دستان ملکه انگلستان و دولت بریتانیا می‌چرخد. بعضی نیز عنوان می‌کنند بی‌بی‌سی برای بالانس کردن و بالا بردن آمار بیننده‌های خود هر چند وقت یکبار دست به این اقدام زده تا بتواند بینندگان جدیدی را جذب کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала