معاون اول سردبیر خبرگزاری "روسیا سگودنیا" از خواسته های مخاطبان رسانه ها سخن گفت

© Sputnik / Maxim Blinovمعاون اول سردبیر خبرگزاری "روسیا سگودنیا" از خواسته های مخاطبان رسانه ها سخن گفت
معاون اول سردبیر خبرگزاری روسیا سگودنیا از خواسته های مخاطبان رسانه ها سخن گفت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2021
اشتراک
سرگئی کوچتکوف، معاون اول سردبیر گروه رسانه ای "روسیا سگودنیا" (روسیه امروز) معتقد است خواسته جدید صداقت و همدلی در بین مخاطبان رسانه های معاصر ظاهر شده و جامعه دارد به تدریج در برابر اخبار جعلی مصونیت پیدا می کند.
به گزارش اسپوتنیک، کوچتکوف گفت: "اگر به طور مشخص در مورد فضای رسانه ای جهانی صحبت کنیم، در آنجا رادیکالیزه شدن قابل توجه گفتمان، سیاسی شدن بزرگترین شبکه های اجتماعی، افزایش تلاش ها برای شکل دادن به یک دستور کار جهانی خبر رسانی، اغلب در راستای جریانات اصلی وجود دارد.
معاون اول سردبیر گروه رسانه ای "روسیا سگودنیا" در جلسه عمومی چهارمین نشست رسانه ای جهانی گفت حتی بزرگترین تولیدکنندگان محتوا چندان روی کارایی ،کیفیت و قابلیت اطمینان اخبار تمرکز نمی کنند - ما می بینیم که رسانه ها به هر قیمتی در تلاش هستند تا ترافیک را با هر وسیله موجود جذب کنند. به نظر من همانطور که با کمک واکسن، جامعه به تدریج در برابر ویروس وحشتناک مصونیت پیدا می کند، جامعه شروع به ایجاد مصونیت در برابر منابع خطر در عرصه اطلاع رسانی و مصونیت در برابر اخبار جعلی کرده است. کوچتکوف توضیح می دهد که فقط ما متوجه نشده ایم که مخاطب یک درخواست کاملاً جدید برای صداقت و همدلی، برای رد دروغ و طنز فرا مدرن و برای یافتن ارزش های انسانی جدید دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала