دستگیری فرد منتشر کننده تصاویر خصوصی خانم جوان ایرانی در اینستاگرام

© Photo / Public relations center of Federal Security Serviceدستگیری فرد منتشر کننده تصاویر خصوصی خانم جوان ایرانی در اینستاگرام
دستگیری فرد منتشر کننده تصاویر خصوصی خانم جوان ایرانی در اینستاگرام - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2021
اشتراک
رییس پلیس فتای پایتخت ایران از دستگیری فردی که برای یکی از بستگان خود در اینستاگرام صفحه جعلی ایجاد و تصاویر خصوصی وی را منتشر کرده بود، خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی در این باره اظهار کرد: چندی پیش خانم جوانی به پلیس فتا مراجعه و اطلاع داد که فرد ناشناسی تصاویر خصوصی او را در فضای مجازی منتشر کرده است و این اقدام موجب بر هم زدن آرامش او و خانواده‌اش و همچنین هتک حیثیت او شده است.
دستگیری اعضای بزرگترین باند هک اینستاگرام در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.10.2021
دستگیری اعضای بزرگترین باند هک اینستاگرام در ایران
وی ادامه داد: این خانم جوان همچنین اظهار کرد که مدتی قبل نیز شخصی ناشناس با عناوین مختلف در فضای مجازی برای او مزاحمت ایجاد کرده و او را تهدید می کرده که تصاویر خصوصی‌اش را در فضای مجازی پخش می کند. این خانم گفت که اهمیتی به حرف های شخص ناشناس نداده تا اینکه متوجه شده تعدادی صفحه جعلی با نام و شماره او در اینستاگرام ایجاد شده و عکس های خصوصی او منتشر شده است.
وی اظهار کرد: در همین راستا افسران پلیس فتا با استفاده از روش های علمی و فنی ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کردند. کارشناسان پلیس با استفاده از تجارب سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی ضمن به دست آوردن اطلاعات هویتی متهم و هماهنگی با مقام قضائی مجرم را که از بستگان شاکی بود در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.
به گفته گودرزی، متهم پس از حضور در پلیس فتای تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی می کرد؛ اما پس از رو به رو شدن با شاکی به جرم خود اعتراف کرده است. او اعلام کرده که به دلیل اختلافاتی که با شاکی داشته برای تلافی و انتقام از وی دست به این اقدام زده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала