امام جماعت سابق مسجدالحرام بازیگر تبلیغاتی شد +ویدئو

© Sputnik / Alexey Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر حضور امام جماعت سابق مسجدالحرام در ویدئوی تبلیغاتی گردشگری و موسیقی با توجه کاربران فضای مجازی همراه شده است.
حضور امام جماعت سابق مسجدالحرام در ویدئوی تبلیغاتی گردشگری و موسیقی با توجه کاربران فضای مجازی همراه شده است. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2021
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر حضور امام جماعت سابق مسجدالحرام عادل الکلبانی در یک کلیپ تبلیغاتی در حوزه گردشگری و موسیقی انتشار یافته که در سایت‌های خبری و فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
در این ویدئو دیده شده البکانی برای فعالیت‌های فصل گردشگری ۲۰۲۱ ریاض در کنار چهره‌های سرشناس عربستان حضور یافته و تبلیغ کرده است. این ویدئو در یکی دو روز اخیر به سرعت در فضای مجازی منتشر شده و واکنش کاربران را در پی داشته است.
https://www.instagram.com/tv/CWlUlsJLI3L/?utm_medium=copy_lin
تعدادی از کاربران ایرانی از ایفای نقش البکانی در تبلیغ تلویزیونی تعجب می‌کنند، اما عده‌ای با دیدن این تیزر بیان کردند وجود صحنه‌های از جنگ باعث شده که امام جماعت سابق صعودی‌ این پیشنهاد کاری را بپذیرد. برخی از کاربران بر این باورند می‌توان در کنار شغل‌های مذهبی به مشاغل دیگر روی آورد اما برخی نیز بر این باورند در شان مقام دینی نبوده که در چنین برنامه‌هایی حضور پیدا کنند.
جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند علاوه بر این ویدئوی تبلیغاتی، تصاویری از این مقام دینی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان دهنده‌ی حضور وی در مکان‌های نامتعارف مانند کلوپ‌های شرط‌بندی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала