وجود فناوری ویژه شارژ خودروهای برقی در هر خانه انگلیسی

© AFP 2023 / Dimitar Dilkoffشارژ خودروی برقی
شارژ خودروی برقی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2021
اشتراک
مالکان بریتانیایی باید ساختمان های آینده را به شارژر الکتریکی خودرو مجهز کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "اسکای نیوز"، مالکان بریتانیایی باید ساختمان های آینده را به شارژر الکتریکی خودرو مجهز کنند. وجود فناوری ویژه شارژ این خودروها در آینده به یکی از ملزومات خانه ها تبدیل شود. در همین راستا دولت انگلستان در اقدامی پیشگامانه این موضوع را اجباری کرده است.
Мэр Лондона Борис Джонсон - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
انگلیس: پرداخت بدهی به ایران پیچیدگی های خاص دارد
بوریس جانسون نخست ‌وزیر انگلستان قرار است بندی را به مقررات ساختمانی این کشور اضافه ‌کند که بر اساس آن خانه ‌های جدید و املاک غیر مسکونی مانند سوپر مارکت ‌ها و دفاتر کار و همچنین املاک بازسازی‌ شده با بیش از ده محل پارک موظف به نصب شارژرهای خودروهای الکتریکی می شوند.
دولت انگلستان در این رابطه می گوید که این تغییر منجر به نصب ۱۴۵ هزار شارژر خودروهای الکتریکی در سراسر انگلستان در طول هر سال خواهد شد. با توجه به اینکه به کمک این قانون، شارژ بیشتر وسایل نقلیه در خانه انجام می شود، مردم می توانند املاک جدیدی را که از قبل برای خودروهای الکتریکی آماده شده اند، خریداری کرده و در عین حال اطمینان داشته باشند که نقاط شارژ به راحتی در مغازه ها و دفاتر کار جدید در سراسر بریتانیا در دسترس هستند.
با توجه به نزدیک شدن به ممنوعیت سال ۲۰۳۰ بریتانیا برای خودروهای جدید غیر برقی، دولت این کشور در حال سرمایه گذاری روی زیرساخت های خودروهای برقی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала