سردار ایرانی عملیات صادرات نفت ایران به سوریه و لبنان را برای آمریکا شکست مفتضحانه عنوان کرد

© Photo / IRNAسردار سرتیپ دوم پاسدار سپاه رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه
سردار سرتیپ دوم پاسدار سپاه رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2021
اشتراک
سردار رمضان شریف: بخش عمده‌ای از بودجه ایران از صنعت نفت تأمین می‌شود و این صنعت نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد کشور دارد. از این رو این صنعت از دید آمریکایی‌ها پنهان نماند و از همان آغاز جنگ تحمیلی تلاش کردند صادرات نفت ایران را از کار بیندازند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه، گفت: همان‌طور که آگاه هستیم بخش عمده‌ای از بودجه این کشور از صنعت نفت تأمین می‌شود و این صنعت نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد کشور دارد. از این رو این صنعت از دید آمریکایی‌ها پنهان نماند و از همان آغاز جنگ تحمیلی تلاش کردند صادرات نفت ایران را از کار بیندازند.
وی افزود: در سخت‌ترین تحریم‌ها هر وقت آمریکایی‌ها خواستند مشکلی ایجاد کنند بیان می‌کردند جلو واردات بنزین به ایران را خواهیم گرفت. در این مسیر تلاش بسیاری هم انجام دادند، اما رفتار و همت شما کارکنان صنعت نفت سبب شد با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس به جرگه صادرکنندگان بنزین بپیوندیم.
وی صادرات نفت ایران به نقاط مختلف از جمله سوریه و لبنان در زیر تیغ دشمنان را شکست مفتضحانه دیگری برای آمریکایی‌ها عنوان و تاکید کرد: این مهم در سایه اقتدار نظامی و شهامت و شجاعت فرزندان ایران اسلامی رقم خورده است و هر چند دشمنان با عملیات روانی و رسانه‌ای تلاش می‌کنند آبروی از دست رفته خود را به‌دست آورند، اما موفقیتی نداشته‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала