توصیه آمریکا به شهروندانش: از سفر به ۲ کشور دیگر اتحادیه اروپا اجتناب کنید

© AP Photo / Ronald Zakتوصیه آمریکا به شهروندانش: از سفر به ۲ کشور دیگر اتحادیه اروپا اجتناب کنید
توصیه آمریکا به شهروندانش: از سفر به ۲ کشور دیگر اتحادیه اروپا اجتناب کنید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2021
اشتراک
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا (CDC) به آمریکایی ها توصیه کرده است به دلیل افزایش موارد کووید-۱۹ به هر دو کشور به آلمان و دانمارک نروند.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا، آلمان و دانمارک را به فهرست کشورهایی که خطر ابتلا به کووید-۱۹ "بسیار بالا" دارند، اضافه کرد. توصیه سفر برای هر دو کشور به سطح ۴، بالاترین سطح تهدید در سیستم ارزیابی چهار لایه CDC ارتقا یافته است.
این سازمان به آمریکایی‌ ها توصیه می‌کند که از سفر به کشورهای سطح ۴ خودداری کنند، یا اگر هنوز تصمیم به سفر دارند، کاملا واکسینه شوند.
وزارت امور خارجه این کشور نیز همین توصیه را کرد و هشدار داد که "به دلیل وضعیت فعلی در آلمان، حتی مسافرانی که کاملاً واکسینه شده اند ممکن است در معرض خطر ابتلا و انتشار انواع کووید-۱۹ باشند".
Банка с таблетками - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.11.2021
صدور مجوز استفاده اضطراری قرص کرونا در اروپا
آلمان در طول موج چهارم همه‌ گیری شاهد افزایش موارد ابتلا بوده است و برخی از مقامات را بر آن داشته تا واکسیناسیون اجباری را برای عموم مردم توصیه کنند.
دانمارک نیز در مواردی از روند صعودی رنج برده است. در این ماه، این کشور یک "گذرنامه کرونا" دیجیتال را برای افراد ۱۵ سال و بالاتر معرفی کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала