آیا بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ کاندیدا خواهد شد؟

© REUTERS / Tom Brennerجو بایدن متهم به فرار مالیاتی شد
جو بایدن متهم به فرار مالیاتی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2021
اشتراک
اگر بایدن دوباره انتخاب شود، در آغاز دور دوم ریاست جمهوری خود ۸۲ ساله خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "گاردین"، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که بایدن کاندیدا خواهد شد و این قصد اوست. جو بایدن مسن ترین رئیس جمهوری آمریکا که محبوبیت خود را در ماههای اخیر بشدت از دست داده است، قصد دارد برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا کاندیدا شود.
بایدن و مشاورانش در روزهای اخیر مشغول اطمینان دادن به متحدان رئیس جمهوری در خصوص تصمیم بایدن برای شرکت در دور دوم ریاست جمهوری بوده‌اند. اگر بایدن دوباره انتخاب شود، در آغاز دور دوم ریاست جمهوری خود ۸۲ ساله خواهد بود.
جن ساکی سخنگوی کاخ سفید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2021
جن ساکی: تغییری در تحریم های آمریکا علیه ایران رخ نداده است
در حالی که برنامه‌های بایدن برای سال ۲۰۲۴ ممکن است طی دو سال آینده تغییر کند، منابع نزدیک به رئیس‌جمهوری از زمان آغاز به کار وی در ژانویه تاکید کرده‌اند که بایدن برای دور دوم رقابت خواهد کرد. در نظرسنجی‌های اخیر میزان رضایت از بایدن به دلیل وضعیت اقتصادی به‌ویژه افزایش قیمت‌ها به‌طور پیوسته کاهش یافته است.
پیش از این، کامالا هریس معاون رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری ای.بی.سی نیوز پس از طفره رفتن در پاسخ به آینده سیاسی جو بایدن، گفته بود که هنوز صحبتی درباره حضور دوباره یا عدم حضور وی در انتخابات ۲۰۲۴ نشده است.
بر اساس این نظرسنجی ۴۵ درصد از آمریکایی ها معتقدند بایدن از لحاظ جسمانی و روحی برای حضور در سمت ریاست جمهوری آمریکا فرد مناسبی نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала