بازگشت به حالت حضوری تمامی مدارس ایران تا پایان هفته آینده

© Photo / IRNAبازگشت به حالت حضوری تمامی مدارس ایران تا پایان هفته آینده
بازگشت به حالت حضوری تمامی مدارس ایران تا پایان هفته آینده - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.11.2021
اشتراک
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۱۰۵ هزار مدرسه مجوز بازگشایی را دریافت کرده‌‌اند، گفت:تا پایان هفته آینده تمام مدارس کشور مجوزهای لازم برای بازگشایی را دریافت می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، علیرضا کمرئی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ایران، درباره بازگشایی مدارس اظهار داشت: تا کنون ۱۰۵ هزار مدرسه در کشور از نظر "رعایت اصول بهداشتی"، مجوز بازگشایی دریافت کرده‌ اند و انتظار می‌ رود تا پایان هفته آینده تمام مدارس کشور مجوزهای لازم برای بازگشایی را دریافت کنند.
وی افزود: امروز گام سوم و نهایی بازگشایی حضوری مدارس در مقطع ابتدایی و متوسطه اول برداشته شد.
کمرئی تصریح کرد: خوشبختانه با هم دلی و هماهنگی همه همکاران ستادی و صف، تمهیدات لازم برای بازگشایی حضوری مدارس کشور به خوبی انجام شد و در بازدیدی که از مدارس زاهدان داشتیم وضعیت و شرایط بازگشایی مدارس مطلوب بود.
تزریق واکسن کرونا در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.11.2021
شمار جان‌باختگان روزانه کرونا در ایران دورقمی شد
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ایران، خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی بویژه موضوع فاصله گذاری اجتماعی و تهویه کلاس‌ های درس در مدارس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که این نکات باید در طول سال تحصیلی با دقت و قوت بیشتری ادامه یابد.
وی با بیان این که برنامه زمان بندی و گروه بندی حضور دانش‌ آموزان در کلاس‌ های درس در اختیار مدیران و بر اساس شرایط مدارس است، تصریح کرد: امیدواریم در هفته آینده شاهد حضور همه دانش آموزان در کلاس‌ های درس باشیم.
کمرئی بر اهمیت نقش والدین در آموزش نکات بهداشتی به دانش آموزان تأکید کرد و گفت: رعایت بهداشت فردی از سوی دانش‌ آموزان و رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی در محیط مدارس توسط عوامل مدرسه قطعاً به استمرار آموزش حضوری همراه با حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان کمک خواهد کرد.
وی اظهار کرد: غربالگری قبل از بیماریابی مهم ترین راه پیشگیری از ابتلای دانش‌ آموزان به بیماری کروناست که در این زمینه نیازمند همراهی والدین هستیم تا اگر در خانواده و اطرافیان دانش‌ آموزان کسی به علائم بیماری کرونا دچار شد، از حضور فرزند خود در مدرسه جلوگیری کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала