تدوین طرح جامع امداد هوایی در تهران

© Sputnik / Igor Ageyenko /  مراجعه به بانک تصاویر سقوط بالگرد نظامی در قزاقستان
سقوط بالگرد نظامی در قزاقستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.11.2021
اشتراک
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از پیگیری برای تدوین طرح جامع امداد هوایی در شهر تهران خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علی نصیری در حاشیه دیدار با رئیس اورژانس تهران که در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، درباره جزئیات این دیدار گفت:‌ در این دیدار ابتدا بازدیدی از مرکز عملیات اضطراری شهر تهران انجام شده و نحوه فعالیت سامانه‌های هشدار سریع زلزله، تخمین خسارات و سامانه‌های آنلاین پایش برف، باران،‌باد و... تشریح شد.
وی با بیان اینکه توضیحاتی نیز درباره شبکه راه‌های اضطراری،‌ برنامه کاهش خطرپذیری محلات، سامانه هماهنگی عملیات میدانی و...ارائه شد، گفت:‌ در این نشست تأکید کردیم که شهرداری تهران سال‌هاست که همکاری خوبی با مجموعه اورژانس داشته و همچنان نیز به دنبال حفظ و ارتقای این همکاری است. به همین دلیل است که برخی از واحدهای اورژانس به منظور کاهش زمان حضور در صحنه و مأموریت‌های امدادی در پایگاه‌های مدیریت بحران شهر تهران مستقر شده است.
وی با بیان اینکه بنا شد تا چگونگی پراکندگی استقرار واحدهای اورژانس در پایگاه‌های مدیریت بحران در پنج پهنه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز طراحی و براساس تفاهم‌نامه مشترک، نحوه فعالیت آن مشخص شود، گفت:‌ همچنین بر لزوم گسترش زیرساخت‌های امداد و نجات هوایی با توجه به گستردگی شهر تهران و ترافیک سنگین معابر تأکید شد.
Наводнение в Иране - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2019
گزارش و تحلیل
توصیه های امداد و نجات هلال احمر در باره سیل در ایران
نصیری اورژانس و امداد و نجات هوایی را یک ضرورت برای تهران توصیف کرد و گفت: در همین راستا بنا شد تا طرح جامع امداد هوایی در شهر تهران و چگونگی مشارکت در برنامه‌های عملیاتی شهر تهران تدوین و پیگیری شود.
وی همچنین بر ضرورت برقراری ارتباط و تقویت این ارتباط میان مرکز عملیات اضطراری شهر تهران و سازمان اورژانس تهران تأکید کرد و گفت:‌ این ارتباط باید شامل ارتباط بی‌سیم و ارسال پیامک حوادث به صورت آنلاین و... باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала