شکستن شیشه قطار مترو تهران توسط دختر جوان برای نجات مسافران +ویدئو

© Sputnik / Soheil Ghanbarzadehشکستن شیشه قطار مترو تهران توسط دختر جوان برای نجات مسافران +ویدئو
شکستن شیشه قطار مترو تهران توسط دختر جوان برای نجات مسافران +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.11.2021
شکستن شیشه قطار مترو تهران توسط دختر جوان برای نجات مسافران +ویدئو. آرشیو عکس
اشتراک
دختر تهرانی برای باز کردن راه اکسیژن شیشه قطار را شکست.
به گزارش اسپوتنیک، در روز گذشته ویدئویی از شکستن شیشه قطار در مترو تهران توسط یک دختر تهرانی در قسمت بانوان به دلیل کمبود اکسیژن در واگن مسافران منتشر شد که مورد توجه کاربران دنیای مجازی قرار گرفته است. در این ویدئو دیده شده در واگن‌ بانوان قطار تعداد زیادی از مسافران حضور داشته که با طولانی شدن مدت زمان حضورشان در واگنی که تهویه و پنجره‌ بازشو رو به بیرون نداشت، یک دختر جوان با همراهی و تشویق دیگران با وارد کردن ضربه‌های پی در پی به وسیله چکش اضطراری اقدام به شکستن شیشه کرده تا راه ورود هوا به داخل واگن باز شود.
این خبر در رسانه‌های ایران منتشر شد و حکایت از این دارد که در روز شنبه یکی از قطارهای خط ۴ متروی تهران در ورودی ایستگاه تئاتر شهر به دلیل نقص فنی متوقف شده و مردم به خاطر کمبود اکسیژن بر اثر از کار افتادن تهویه واگن‌ها مجبور به شکستن شیشه‌های قطار شدند.
تعدادی از کاربران از دیدن ویدئوی شکستن شیشه تعجب می‌کنند و عنوان می‌کنند این اتفاق تقریبا هر روز در مترو تهران می‌افتد، اما شکستن شیشه برای دریافت هوای تازه اقدامی غیرعادی است. عده‌ای از کاربران با اشاره به آسیب رساندن و تخریب قطارهایی که احتمال خرابی آن‌ها بالاست بیان می‌کنند اگر خودرو شما خراب شود سعی در تعمیر آن دارید یا برای رفع خرابی اقدام به تخریب شیشه آن می‌کنید؟ برخی از کاربران نیز بر این عقیده‌اند ممکن است مسافران از طولانی شدن توقف قطار دچار نگرانی، استرس و ترس از خفگی شده باشند و یا اینکه برخی افراد حاضر در قطار دچار مشکلات تنفسی بوده‌اند.
یکی از صاحب نظران فضای مجازی در قسمت نظرات چنین نوشته که این موضوع زنگ هشدار بسیار مهم برای مسئولین مترو و مسافران می‌باشد و متاسفانه ما یاد گرفتیم همه چیز را به شوخی بگیریم. در این صحنه چنین استنباط می‌شود شکستن شیشه و کمبود اکسیژن یعنی ارتباط مسافران داخل واگن با اتاق هدایت و شخص لوکوموتیوران قطع بوده که نتوانستند صحبت کنند یا نقص فنی به گونه‌ای بوده که حتی نتوانستند درها را باز کنند از طریق اهرم مربوطه کنار در، پس موضوع را جدی بگیریم تا بتوانیم از اتفاقات بزرگتر جلوگیری کنیم.
جدایی از این نظرات برخی از کاربران ماجرا را چنین بیان می‌کنند که برخی از مردم طوری زندگی کردند که هیچگاه دفترچه راهنمای استفاده از اموال‌شان را مطالعه نکردند چه برسد به راهنمای استفاده از اموال دولت و به همین خاطر در مواقع خاص از روش‌های غیرمعقول برای رویارویی با حوادث استفاده می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала