وال استریت ژورنال: موشک های روسی، ناوهای آمریکایی را درمانده می کند

© Photo / U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 3rd Class Griffin Kerstingروسیه از آمریکا خواست در دریای سیاه اسلحه به رخ نکشد
روسیه از آمریکا خواست در دریای سیاه اسلحه به رخ نکشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.11.2021
اشتراک
وال استریت ژورنال نوشت: روسیه به تسلیحات موثری دست یافته است که ناوهای هواپیما بر نیروی دریایی آمریکا را درمانده می کند.
به گزارش اسپوتنیک، کاپیتان بازنشسته نیروی دریایی آمریکا جری هندریکس در مقاله ای برای وال استریت ژورنال نوشت: ناوهای هواپیمابر آمریکا دارای آسیب پذیری هایی هستند که آنها را در برابر موشک های روسی و چینی درمانده می کند.
نویسنده به این موضوع توجه می کند که قابلیت های امروز کشتی های جنگی آمریکایی به آنها اجازه نمی دهد که با وجود ابزار دفاعی به اهدافی در ساحل حمله کنند. برای رقابت با چین و روسیه، آمریکا باید قدرت حمله به دور را تقویت کند.
این کاپیتان می گوید: " در حال حاضر هم چین و هم روسیه ابزارهای جنگی موثری به دست آورده اند که به طور قابل توجهی کار را دشوار و سخت می کند. اگر در کل احتمال نزدیک شدن تشکیلات ناو هواپیمابر به مناطق مورد نظر را بعید ندانید. آنها نمی توانند در فاصله کمتر از ۱۸۰۰ کیلومتر به ساحل نزدیک شوند که این امر آن را برای جنگنده بمب افکن های مستقر در ناوها غیرقابل دسترس می کند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала