۸۳درصد دانشجویان ایران یک نوبت و ۶۸درصد دو نوبت واکسن کرونا تزریق کرده‌اند

© Photo / IRNAواکسیناسیون دانشجویان ایران
واکسیناسیون دانشجویان ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.11.2021
اشتراک
مرکز آمار و مدیریت اطلاعات وزارت بهداشت ایران اعلام کرد: تاکنون ۸۳ درصد دانشجویان کشور یک نوبت و ۶۸ درصد دو نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده و همچنین ۶۱ درصد استادان و کارکنان دانشگاه‌های دولتی یک نوبت واکسن و ۴۹ درصد از آنان دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، مرکز آمار و مدیریت اطلاعات وزارت بهداشت آمار واکسیناسیون اساتید و دانشجویان دانشگاه های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و طلاب حوزه علمیه تا روز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ را منتشر کرد.
بر این اساس تاکنون ۶۱ درصد استادان و کارکنان دانشگاه های دولتی یک نوبت واکسن و ۴۹ درصد از آنان دو نوبت واکسن کرونا دریافت کرده اند.
تعداد ۹۱ درصد استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی هم یک نوبت واکسن و ۸۲ درصد درصد از این گروه دو نوبت واکسن دریافت کرده اند.
میزان دریافت واکسن کرونا در میان استادان و کارکنان حوزه به میزان ۶۳ درصد یک نوبت و ۵۳ درصد دو نوبت واکسن بوده است.
۸۴ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هم یک نوبت و ۶۷ درصد دانشجویان این دانشگاه دو نوبت واکسن زده اند.
دانشجویان وزارت علوم میزان کمتری از دانشجویان دانشگاه آزاد واکسن زده اند. بر اساس آمار مرکز آمار و مدیریت اطلاعات وزارت بهداشت تا روز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ تاکنون ۸۱ درصد از دانشجویان وزارت علوم یک نوبت و ۶۴ درصد دو نوبت واکسن کرونا زده اند.
همچنین دانشجویان علوم پزشکی تاکنون ۷۰ درصد نوبت اول و ۶۵درصد نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.
در مجموع ۸۳ درصد دانشجویان کشور یک نوبت واکسن کرونا دریافت کرده و ۶۸ درصد دو نوبت واکسن خود را تزریق کرده اند. میزان دریافت واکسن کرونا در میان طلاب ۵۷ درصد در یک نوبت و ۴۲ درصد در دو نوبت است.
بر اساس آمار مرکز آمار و مدیریت اطلاعات وزارت بهداشت میزان دریافت واکسن کرونا در میام معلمان مدارس دولتی، مدارس غیر انتفاعی، حق التدرسی و سرباز معلم هم حدود ۸۰ درصد است. این آمار به تفکیک برای دانش آموزان سال های هفتم تا دوازدهم نیز اعلام شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала