ارمنستان با ۵۰۰ دلار حقوق، چوپان ایرانی استخدام می‌کند +عکس

© Fotolia / Asfericoارمنستان با ۵۰۰ دلار حقوق، چوپان ایرانی استخدام می‌کند +عکس
ارمنستان با ۵۰۰ دلار حقوق، چوپان ایرانی استخدام می‌کند +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.11.2021
اشتراک
پرورش یک میلیون راس دام و جذب نیروی انسانی ایرانی با حقوق ۵۰۰ دلاری در ارمنستان در فضای مجازی ایران خبرساز شده است.
به گزارش اسپوتنیک، آگهی استخدامی برای جذب چوپان ایرانی در ارمنستان، در میان کاربران ایرانی در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که با سوالات و واکنش‌های کاربران همراه شده است. در این آگهی‌‌ها آمده است تولیدکنندگان دام ارمنستانی خواهان استخدام چوپان ایرانی مسلط به زبان عربی هستند.
منصور پوریان، رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام در رابطه با این آگهی‌ها گفت: " من برای تایید یا تکذیب این خبر از دوستانم که در این کشور فعالیت اقتصادی دارند پرس‌وجو کردم. آن‌ها بر این باورند که ارمنستان برای تصاحب بازار عراق و حوزه خلیج فارس تولید یک میلیون راس دام را در دستور کار خود قرار داده است و اینکه میزان تولید دام سبک در ارمنستان زیاد و قابل توجه است؛ بنابراین آن‌ها از ظرفیت تولید خود برای تصاحب بازار‌های بزرگی، چون تلاش دارند که بازار‌های بزرگ عراق، کویت، قطر، امارات، عمان و عربستان استفاده می‌کنند."
کاربران ایرانی با ابراز تاسف عنوان می‌کنند در این میان، ایران بازار دام را از این طریق از دست می‌دهند. برخی از کاربران به موقعیت شغلی ایجاد شده اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند جمعی از جوانان ایرانی اگر با زبان عربی آشنایی کافی داشتند با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، بدون درنگ خود را برای این موقعیت کاری آماده می‌کردند. گروهی از کاربران نیز با ناراحتی عنوان می‌کنند پس از آگهی استخدام نیروی ایرانی در برخی از کشورهای همسایه اکنون آگهی مربوط به ارمنستان را باید بنگریم و به حال وضعیت سخت جوانان ایرانی با وجود مسئولان بی‌تدبیر بگرییم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала