مردی چند ساعت قبل از اعدام از این مجازات رهایی یافت

© Fotolia / Niroworldمردی چند ساعت قبل از اعدام از این مجازات رهایی یافت
مردی چند ساعت قبل از اعدام از این مجازات رهایی یافت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2021
اشتراک
در ایالت اوکلاهما آمریکا مردی که به جرم قتل به اعدام محکوم شده بود، پس از اینکه فرماندار کوین استیت دستور داد این روند متوقف شود، از مجازات اعدام رهایی یافت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، جولیوس جونز به دلیل قتل مدیر بیمه در جریان دزدی خودرو در سال 1999 به اعدام محکوم شد. 11 ساعت قبل از اجرای حکم، اعضای هیات عفو و آزادی مشروط ایالت اوکلاهما لازم دانستند که این حکم را با حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط جایگزین کنند.
طالبان اعدام در ملاعام را ممنوع اعلام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.10.2021
طالبان اعدام در ملاعام را ممنوع اعلام کرد
وکلای محکوم به شواهدی اشاره کردند مبنی بر اینکه وی در زمان ارتکاب جنایت به همراه خانواده خود در خانه بوده که به گفته آنها هیئت منصفه هرگز متوجه این موضوع نشدند زیرا وکلای وی در آن زمان نتوانستند قتل را به طور کامل بررسی کنند. آنها قصد دارند به پیگیری برای اجرای عدالت در حق جونز ادامه دهند.
پیشتر اطلاع حاصل که دادگاه نظامی در کامرون چهار نفر را که در قتل هفت دانش آموز مدرسه در شهر کومبا مجرم شناخته شده بودند، به اعدام محکوم کرد. در 24 اکتبر 2020، مجرمان با سه موتورسیکلت وارد یک مدرسه خصوصی شده و به تیراندازی پرداختند. در نتیجه این حمله هفت دانش آموز کشته و 13 کودک به شدت مجروح شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала