گزارش خبرنگار تلویزیون ایران از خط عابر پیاده در رم +ویدئو

© Sputnik / Alessandro Rota /  مراجعه به بانک تصاویر گزارش خبرنگار تلویزیون ایران از خط عابر پیاده در روم +ویدئو
گزارش خبرنگار تلویزیون ایران از خط عابر پیاده در روم +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2021
اشتراک
کاربران فضای مجازی، گزارش ارسالی خبرنگار صدا و سیمای ایران را مورد تمسخر قرار دادند.
به گزارش اسپوتنیک، حمید معصومی‌نژاد خبرنگار اعزامی صدا و سیمای ایران که سال‌هاست مقیم ایتالیاست و خبرهای مربوط به این کشور را برای تلویزیون ایران پوشش می‌دهد به تازگی گزارشی تهیه کرد که این گزارش مورد انتقاد و تمسخر کاربران ایرانی در صفحات اجتماعی قرار گرفته است.
وی در این ویدئو با گذر از خط‌کشی‌های عابر پیاده در یکی از خیابان‌های رم و توقف ماشین‌های در حال عبور برای گذشتن عابرهای پیاده از خیابان، قانونمندی و رعایت قوانین رانندگی در این کشور را به نمایش گذاشت.
کاربران ایرانی اما با انتقادهای مختلف از این گزارشگر و گزارش وی عنوان می‌کنند عجیب است که این گزارشگر سال‌ها در ایتالیا ساکن است و گویا اقامت دائم این کشور را دارد که گزارش‌های وی از رم تمامی ندارد. جمعی از کاربران با اشاره به ویدئوهایی که این گزارشگر از آموزش زبان اشاره ایتالیایی‌ها در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرده بود عنوان می‌کنند گویا این گزارشگر برنامه‌های ویژه‌ای در نظر دارد که پس از سال‌ها گزارش از رم اکنون به آموزش زبان و آداب این کشور روی آورده است.
گروهی از کاربران به این موضوع اشاره می‌کنند که در قوانین رانندگی تمامی کشورها حق تقدم با عابر پیاده است و این موضوع عجیب و تازه‌ای نیست که این گزارشگر با حالتی متحیر از این اتفاق گزارش می‌گیرد. جمعی از این کاربران با کنایه و جملات آمیخته با طنز عنوان می‌کنند اثرات زندگی حمید معصومی نژاد در ایران همچنان در او دیده می‌شود که اقدام به گرفتن این گزارش کرده است و البته این موضوع نیز صحیح است و ایران یکی از کشورهای‌ست که در این مورد فرهنگ‌سازی نشده و گذشتن عابر از خط‌کشی عابر پیاده هم ممکن است منجر به آسیب وی از تصادف شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала