لاوروف: روسیه چشمان خود را بر روی اقدامات تحریک آمیز ناتو و غرب نمی بندد

© Sputnik / Press-service of Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف شرط دوستی روسیه با غرب را اعلام کرد
لاوروف شرط دوستی روسیه با غرب را اعلام کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2021
اشتراک
سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت که روسیه چشمان خود را به روی اقدامات تحریک آمیز کشورهای ناتو و اتحادیه اروپا نخواهد بست.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت:" ما چشمان خود را بر روی اقدامات تحریک آمیزی که همواره از سوی کشوهای ناتو و بیشتر از سوی اتحادیه اروپا شاهد هستیم، نخواهیم بست، از جمله اقدامات آن ها تلاش برای همراهی و حمایت از نظامیگران اوکراین، برگزاری ماموریت های آموزشی-تمرینی نظامی، تربیت و آماده سازی ارتش اوکراین برای انجام آن اقداماتی که کی یف همواره تهدید کرده و گفته است که دانبس را با زور می گیرد و به دنبال اجرای توافقات مینسک نیست و چشم به تسخیر کریمه بسته است."

به گفته لاوروف، تمام لفاظی های ستیزه جویانه و آماده سازی های نظامی اوکراین، از سوی غرب ارزیابی اصولی و درستی نمی شود.

وی تاکید کرد که مسکو آماده گفت و گو با غرب است.
ناتو روسیه را به حمله اطلاعاتی علیه غرب متهم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2020
ناتو روسیه را به حمله اطلاعاتی علیه غرب متهم کرد
پیش از این، وزیر امور خارجه روسیه در روز پنجشنبه اظهار داشت، تلاش غرب برای تحمیل دیدگاه نظم خود به دیگر کشورها چشم اندازی نخواهد داشت.

لاوروف گفت: غرب موضوعاتی را در سازمان ملل مطرح می کند و درباره آن بدون دریافت پاسخی گفتگو می کند، سپس نتیجه آن را به دیگر کشورها تحمیل می کند، قطعا این رویکرد چشم اندازی نخواهد داشت.

وی درباره اقدامات ناتو در دریای سیاه گفت: "ما شاهد اقدامات تحریک آمیزی هستیم. وضعیتی را شاهد هستیم که بسیاری از هنرمندان، نویسندگان و فیلمسازان سعی در توصیف آن داشتند همانند فیلم " Wag the Dog" ". "
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала