دانشمندان شواهدی را برای اثبات نظریه نشت کرونا از آزمایشگاه ارائه کردند

© Photo / Lorenzo Casalino / Amaro Lab / U.C. San Diegoدانشمندان شواهدی را برای اثبات نظریه نشت کرونا از آزمایشگاه ارائه کردند
دانشمندان شواهدی را برای اثبات نظریه نشت کرونا از آزمایشگاه ارائه کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2021
اشتراک
نشریه The Spectatorمطلبی را منتشر کرد که در آن از شواهد دانشمندان برای اثبات نظریه نشت ویروس کرونا از آزمایشگاه ووهان در سال 2019 صحبت می شود.
به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان روایتی را مطرح کرده اند که جستجو برای ویروس های مشابه ویروس Sars-CoV-2 در ماه سپتامبر، زمانی که تیمی از دانشمندان فرانسه و لائوس چنین ویروسی را در یک خفاش نعل اسبی در غاری در استان وینتیان در غرب لائوس کشف کردند، چرخش جدیدی پیدا کرد. . مشخص شد که این ویروس از نظر ژنتیکی به ویروس Sars-CoV-2 انسانی نزدیکتر از RaTG13 است که در جنوب یوننان در سال 2013 کشف شد.
بیل گیتس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
بیل گیتس زمان پایان همه گیری کرونا را پیش بینی کرد
با این حال، این نشریه گزارش می دهد که ویروس لائوس فاقد عنصر مهمی در بخش کلیدی یک ژن کلیدی است که کووید را بسیار مسری می کند. منظور به اصطلاح سایت برش فورین ، یعنی یک بخش 12 حرفی خاص از متن ژنتیکی است.
سپس مکاتبه بین بنیاد آمریکایی شکار ویروس ها EcoHealth Alliance و سرمایه گذاران آن از دولت ایالات متحده ظاهر شد . کارشناسان درباره جمع آوری ویروس ها از خفاش ها در هشت کشور از جمله میانمار، ویتنام، کامبوج و لائوس در سال های 2016-2019 بحث کردند. آنها برای جلوگیری از دردسر ارائه کمک های مالی به پیمانکاران محلی، قول دادند نمونه هایی را به آزمایشگاهی در ووهان بفرستند که قبلاً بودجه آن را تأمین کرده بودند.
در برخی از نامه ها در مورد ارسال داده ها و نه نمونه ها می شد اما برخی دیگر مکرراً در مورد ارسال نمونه ها صحبت می کردند. ضمناً در سال 2018، در مورد ارسال خفاش ها صحبت شده بود. در نامه ها آمده است که دانشمندان ووهان با همکارانی از ایالات متحده همکاری می کردند.
27 سپتامبر در مورد قصد سازمان جهانی بهداشت برای ایجاد یک گروه ویژه جدید برای بررسی منابع همه گیر اطلاع حاصل شد. برنامه ریزی شده است که این گروه شامل 20 نفر باشد. متخصصان ایمنی آزمایشگاهی و حفاظت بیولوژیکی، متخصصان ژنتیک و متخصصان بیماری های حیوانات از جمله آنها خواهند بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала