پیش بینی نصب دستگاه های واقعیت مجازی در مغز انسان

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی نصب دستگاه های واقعیت مجازی در مغز انسان
پیش بینی نصب دستگاه های واقعیت مجازی در مغز انسان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2021
اشتراک
رومن دوشکین، سازنده پروژه دوقلوهای دیجیتالی وایپرسون، می‌گوید دستگاه‌های واقعیت مجازی (VR) نصب شونده در مغز انسان ممکن است پس از 50 تا 100 سال یا زودتر ظاهر شوند.
به گزارش اسپوتنیک، این متخصص گفت که بشر در آینده از فناوری هایی مشابه اختراعات سریال علمی تخیلی بریتانیایی "آینه سیاه" استفاده خواهد کرد: شخصیت های این سریال دارای تراشه های خاصی بودند که با آن می توانستند هر آنچه را که در مقابل چشمانشان اتفاق می افتاد، ضبط کنند. به گفته دوشکین، خیلی زود چنین رابط های عصبی که امکان ورود به واقعیت مجازی را بدون هیچ تجهیزات اضافی فراهم می کنند، در زندگی واقعی ظاهر خواهند شد.
The Generation 3 helmet-mounted display system for the Lockheed Martin F-35 Lightning II Joint Strike Fighter - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.04.2016
خلبانان روسی به کلاه های واقعیت مجازی پیشرفته، مجهز می شوند
رومن دوشکین می گوید : هدست‌های واقعیت مجازی در ابتدا برای هر فرد در سطح رابط عصبی - با خروجی اطلاعات مستقیماً به بخش بینایی در مغز ، یعنی دور زدن اعصاب بینایی ساخته خواهند شد. این ایده آل است، اما هنوز زمان زیادی تا آن زمان باقی مانده است. شاید 100 سال، شاید 50 سال. "،این متخصص در عین حال خاطرنشان کرد که فناوری ها به قدری سریع در حال توسعه هستند که ممکن است ظرف ده سال دستگاه های واقعیت مجازی داخلی ظاهر شوند.
پیش از این، مارک زاکربرگ، موسس و رئیس شرکت آمریکایی فیس بوک، از راه اندازی سرویسی به نام Horizon Workrooms خبر داده بود. بر اساس آن کاربران با کمک کلاه واقعیت مجازی می توانند جلسات و ارتباطات تیمی را شبیه سازی کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала