پاداش ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای ارائه اطلاعات از ۲ هکر ایرانی

© Fotolia / Tomasz Zajdaاطلاعات شخصی بیش از 134 هزار نظامی نیروی دریایی آمریکا به دست هکرها افتاد
اطلاعات شخصی بیش از 134 هزار نظامی نیروی دریایی آمریکا به دست هکرها افتاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2021
اشتراک
آمریکا برای ارائه اطلاعات درباره دو هکر ایرانی پاداش ۱۰ میلیون دلاری تعیین کرد.
به گزارش اسپوتنیک. وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن در ازای دریافت اطلاعاتی مربوط به "هکرهای ایرانی که تلاش به نفوذ در انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۰۲۰ این کشور داشته ‌اند، تا ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرده است.
وزارت امور خارجه آمریکا در حساب توئیتری خود نوشت: تا ۱۰ میلیون دلار پاداش. این هکرها برای دولت ایران کار می کردند تا بر انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا تأثیر بگذارند.
وزارت خزانه داری آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
تحریم 6 ایرانی دیگر توسط خزانه‌داری آمریکا
در این بیانیه آمده: سید محمدحسین موسی کاظمی، ۲۴ ساله و سجاد کاشیان، ۲۷ ساله متهم هستند که اطلاعات محرمانه انتخاباتی ایالات متحده را از دست‌کم یک وب سایت انتخاباتی ایالتی دریافت کرده‌اند و با دیگر افراد برای انتشار اطلاعات نادرست به‌ منظور تضعیف اعتماد آمریکایی‌ها به روند انتخابات توطئه کرده‌اند.
به گفته مقامات آمریکا افراد مذکور تلاش کردند تا سرورها و حساب های ایمیل را به خطر بیاندازند تا بر کمپین تأثیر بگذارند و رأی دهندگان را بترسانند.
پیش از این اعلام شده بود که وزارت خرانه داری آمریکا ۶ نفر از کارکنان شرکت ایرانی Emennet Pasargad، از جمله مدیران و کارمندان عادی را در این فهرست قرار داده است. تحریم هایی نیز علیه خود این شرکت اعمال شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала