مسکو ایده نمایندگان کنگره آمریکا را تجاوز به حق حاکمیت روسیه خواند

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه در رتبه بندی ثبات اقتصادی به بالاترین مکان در طول تاریخ خود رسید
روسیه در رتبه بندی ثبات اقتصادی به بالاترین مکان در طول تاریخ خود رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2021
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه ایده نمایندگان کنگره برای به رسمیت نشناختن انتخابات در روسیه را نقض حاکمیت کشور خواند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: ایده اعضای کنگره آمریکا برای "به رسمیت نشناختن" ولادیمیر پوتین به عنوان رئیس جمهور در صورت شرکت در انتخابات 2024، دخالت در امور یک کشور مستقل است.
Флаги России и США - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2021
واکنش سفارت روسیه به طرح کنگره آمریکا برای "به رسمیت نشناختن" ریاست جمهوری پوتین
زاخارووا همچنین گفت: این فقط دخالت در امور یک کشور مستقل نیست، بلکه مداخله پاییزی امسال در امور یک کشور مستقل است. راستش فکر می کردم تا بهار دوام بیاورند، اما ببینید، به دلایلی در نوامبر قطع شدند (عدک دخالت در امور داخلی روسیه). شاید پاییز گرم است، نمی دانم.
او افزود: "آنچه اکنون می بینیم، به نظر من، به طور کلی جدا از چیزهای دیگر است. آنها براستی با واقعیت ارتباط ندارند. فقط این هر سال بیشتر و بیشتر قابل توجه می شود."
بر اساس بیانیه مطبوعاتی نمایندگان کنگره، استیو کوهن و جو ویلسون، نمایندگان کنگره پیشنهادی را به مجلس نمایندگان ایالات متحده ارائه کرده اند که در صورت تصمیم گیری برای نامزدی برای یک دوره جدید در سال 2024، پوتین را به عنوان رئیس دولت روسیه به رسمیت نشناسد. پیش از این مسکو بحث سیاستمداران و مقامات آمریکایی درباره وضعیت احتمال حضور پوتین در انتخابات ریاست جمهوری آینده را مداخله در امور داخلی فدراسیون روسیه خوانده بود. سند پیشنهادی کوهن و ویلسون در صورت تصویب، یک توصیه خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала