انتقاد کاربران از شکایت اردن به کنفدراسیون فوتبال آسیا + ویدئو، عکس

© Photo / KATAYOUN KHOSROWYARانتقاد کاربران از شکایت اردن به کنفدراسیون فوتبال آسیا + ویدئو، عکس
انتقاد کاربران از شکایت اردن به کنفدراسیون فوتبال آسیا + ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2021
اشتراک
طرح شکایت اردن و درخواست بررسی جنسیت دروازبان تیم ملی فوتبال بانوان ایران با انتقاد کاربران ایرانی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی شکایت رئیس فدراسیون فوتبال اردن به کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر جنسیت یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ایران پس از شکست اردن در مقابل این تیم در مسابقات مقدماتی فوتبال زنان جام ملت‌های آسیا سوژه خبری فضای مجازی و برخی خبرگزاری‌ها شده است.
در برخی سایت‌ها گفته شده شاهزاده "علی بن حسین" رئیس فدراسیون فوتبال اردن در صفحه توئیتر خود از شکایت فدراسیون فوتبال این کشور به کنفدراسیون فوتبال آسیا ای اف سی، مبنی بر جنسیت یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مسابقه اخیر با اردن در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا نوشته است. وی به نام این بازیکن تیم ملی ایران اشاره‌ای نکرده است.
در مسابقه فوتبال بانوان که در تاریخ ۲۵ سپتامبر امسال بین ایران و اردن در تاجیکستان برگزار شد و با نتیجه مساوی بدون گل در وقت‌های قانونی بازی به اتمام رسید، تیم ملی فوتبال بانوان ایران موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی اردن را شکست داده و جواز حضور در رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ را دریافت کند.
و حالا پس از گذشت هفته‌ها رئیس فدراسیون فوتبال اردن به این بهانه‌ شکایتی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده است. او در این‌باره گفته است آ‌ن‌ها با توجه به ارائه برخی شواهد از سوی فدراسیون فوتبال اردن و اهمیت این رقابت‌ می‌توانند از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کنند تحقیقات شفاف و روشنی را توسط هیئتی متشکل از کارشناسان مستقل پزشکی برای بررسی صلاحیت بازیکن موردنظر و سایر اعضای تیم فوتبال زنان ایران داشته باشند.
تعدادی از کاربران در واکنش به ادعای رئیس فدراسیون فوتبال اردن شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا را بهانه تراشی برای نپذیرفتن شکست و صعود زیرکانه به مسابقات آسیایی عنوان می‌کنند. عده‌ای از کاربران جثه بزرگ دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران را غلط‌انداز می‌پندارند و عده‌ای‌ دیگر بیان می‌کنند ظاهر اکثر بانوان ورزشکار به مردان شباهت داشته و اکثرا برای حرکت کردن راحت‌تر موی خود را کوتاه می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала