ارتقای درجه و ترفیع نظامیان واکسینه نشده در نیروی زمینی آمریکا ممنوع شد

© AP Photo / Massoud Hossainiارتقای درجه و ترفیع نظامیان واکسینه نشده در نیروی زمینی آمریکا ممنوع شد
ارتقای درجه و ترفیع نظامیان واکسینه نشده در نیروی زمینی آمریکا ممنوع شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2021
اشتراک
ارتقای درجه و ترفیع نظامیان واکسینه نشده در نیروی زمینی آمریکا ممنوع شدفرماندهی نیروی زمینی ارتش آمریکا تمدید مدت خدمت، ترفیع و ارتقای درجه پرسنل نظامی را که از واکسینه شدن علیه ویروس کرونا خودداری می کنند، ممنوع کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه "دیفنس وان" ضمن اعلام این خبر به دستور کریستین ورموت فرمانده ا نیروی زمینی ارتش استناد می‌کند که خواستار برچسب‌گذاری و علامت گذاری ویژه پرونده‌های شخصی مخالفان واکسیناسیون شده که به‌طور خودکار آنها را از پیشرفت شغلی، کمک‌های آموزشی و حق دریافت پاداش محروم می‌ کند.
اجباری شدن واکسیناسیون کودکان علیه کرونا در کاستاریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.11.2021
اجباری شدن واکسیناسیون کودکان علیه کرونا در کاستاریکا
در این سند آمده است: "من به فرماندهان این حق را می‌دهم که برای ادامه خدمت ... همه پرسنل نظامی فاقد معافیت پزشکی که از اجرای دستور واکسیناسیون امتناع می‌کنند، محدودیت‌هایی را اعمال کنند".
این دستورالعمل که فرمان قبلی لوید آستین وزیر دفاع را مشخص می کند، شامل نیروهای ذخیره و افراد گارد ملی امریکا نیز می شود. این در حالی است که در اوکلاهاما، فرمانده گارد ملی قبلاً زیردستان را از واکسیناسیون اجباری معاف کرده بود.
به گزارش دیفنس وان، حدود 67 درصد از پرسنل نیروی زمینی به طور کامل در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند و این رقم برای گارد ملی نیروی زمینی کمتر و 51.84 درصد است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала